E! به تازگی تاریخ شروع برنامه تلوزیونی دوستیابی خود به نام Bi Life را که توسط هیچ کس دیگری به جز کورتنی اکت میزبانی نخواهد شد، منتشر کرده است. این سری جدید به طور کامل بر روی دوجنسگرایان در تلاش برای یافتن عشق تمرکز خواهد داشت. اما آیا آنها عشق زندگی شان را پیدا خواهند کرد؟

آنچه باید درباره Life Life بدانید:

Bi Life اولین برنامه دوستیابی دوجنسگرایان است که در آن دوجنسگرایان مجرد با زندگی کردن در کنار یکدیگر، رفتن مهمانی با هم، و معاشرت با هم، با ارزیابی یکدیگر به درک پیچیدگی های دوستیابی میپردازند. در این سری تلوزیونی دوجنسگرایان، همه جنسگرایان و افراد با جنسیت سیال در تلاش برای پیدا کردن عشق زندگی خود خواهند بود. این سریال در بارسلونا برگزار می شود.

رای کوارد، مدیر اجرایی این سریال گفت که ساخت سریالی با تنوع Bi Life باید خیلی زودتر از اینها انجام میشد. او گفت: ” Bi Life سریالی مدرن برای نسلی مدرن از کسانی است که به دنبال عشق زندگی شان هستند و E! خانه ای عالی برای آن است. “

برای این سریال تلوزیونی جدید آماده شوید!

Bi Life در تاریخ بیست و پنجم اکتبر در E! بریتانیا و ایرلند پخش میشود. 

یک ملکه به عنوان میزبان:
کورتنی اکت، به دلیل کسب مقام دوم در Drag Race RuPaul و پیروزی در  ۲۰۱۸ Celebrity Big Brother توسط این ملکه مبدل پوش به تلوزیون چهره ایی شناخته شده است .

این ستاره در توییتر گفت: “دیروز اولین روز کار من به عنوان یک میزبان واقعی در تلویزیون بود، پس از ۱۵ سال من بالاخره به سمت اجرایی پیشرفت کردم. “

او گفت: “وقت آن است که برای تعداد زیادی از جوانان که مانند من به بیش از یک جنسیت گرایش دارند، برنامه تلوزیونی وجود داشته باشد.”

او افزود: “در سال ۲۰۱۸، ما می دانیم که جنسیت سیال است. به اشتراک گذاشتن داستان ها و تجاربی از خنده و عشق، جوانان دوجنسگرا بسیار مهم است. بنابراین آماده باشید تا به تماشای داستان واقعی تک تک دوجنسگرایان، که بزرگترین بخش جامعه دگرباشان جنسی هستند، اما کمتر به آنها پرداخته شده است، بنشینید.”

در ویدئوی معرفی این سریال کورتنی اکت و یک گروه از دوجنسگرایان مجرد در لباس های سفیدی که با رنگهای بنفش،صورتی و آبی، به نشانه پرچم دوجنسگرایان رنگ آمیزی شده اند، نشان داده میشوند. همچنین در این ویدئو از آهنگ “رنگها” اجراء شده توسط MNEK، استفاده شده است. MNEK هیجان خود را از استفاده از این آهنگ در این سریال در توییتر به اشتراک گذاشته است.

 او نوشت: “از کورتنی اکت برای استفاده از آهنگ #COLOUR در تبلیغ #TheBiLife، متشکرم!”

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/09/24/the-bi-life-when-e-courtney-act/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com