بوستون در اوایل هفته آینده اتاق بازرگانی دگرباشان جنسی ماساچوست را رسمآ افتتاح خواهد کرد. بانک فدرال رزرو بوستون روز دوشنبه (۲۴ سپتامبر) راه اندازی این اتاق را میزبانی خواهد کرد.

به گزارش مجله کسب و کار بوستون، هدف از افتتاح این گروه تجاری، ایجاد ایالتی با رشد اقتصادی فراگیر و ترویج فرصت ها در میان کسب و کارهای دگرباشان جنسی و کسب و کارها، شرکت ها و متخصصین حامی آنها اعلام شده است. 

شرکت کنندگان در این مراسم، نمایندگان شرکت های دولتی که توسط اعضای جامعه دگرباشان جنسی و متحدان شان اداره می شوند را شامل می شود. فرماندار ماساچوست، چارلی بیکر و شهردار منطقه، الکس مورس نیز حضور خواهند داشت.

“تصمیم آسان”:
گریس مورنو، مدیر اجرایی این اتاق بازگانی، در مصاحبه ای در ماه ژوئن گفت که این اتاق بازرگانی، افزایش درآمد کسب و کار متعلق به دگرباشان جنسی است.”

مورنو افزود که این اتاق به شرکت هایی که به دنبال برقراری ارتباط با جامعه دگرباشان جنسی از دیدگاه نیروی انسانی، استخدام استعداد و تنوع، بوده و می خواهند بهترین شیوه های استفاده از دگرباشان جنسی را در برابری و شمول یاد بگیرند، کمک میکند.

جیم هپل من، رئیس و مدیر عامل شرکت نرم افزاری PTC Inc که در بوستون مستقر است، عضویت به عنوان بنیانگذار در این اتاق بازرگانی را “تصمیمی آسان” دانست. او گفت: “تنوع و شمول، اجزای ضروری خلاقیت، رشد و موفقیت هر سازمان است و ما نقش آنها را در کمک به راهبری روحیه نوآورای و حمایتی که موجب ایجاد نه تنها یک محل عالی برای کار میشود، بلکه موجب افتخار کسانی خواهد بود که با این کسب و کار در روابط تجاری هستند، را جدی میگیریم.”

مسئله حساس:
در حال حاضر، نمایندگی دگرباشان جنسی، در سایه انتخابات میان دوره ایی ایالات متحده در روز ۶ نوامیر، موضوعی داغ برای مردم ماساچوست است. از میان سوالات در این رای گیری، از رای دهندگان در مورد اینکه آیا آنها مایل به حفظ یا لغو قانون حراست از تراجنسی ها در دولت هستند، سوال خواهد شد.

این پرسش، در رابطه با لایحه ۲۴۰۷ مجلس سنا در سال ۲۰۱۶ که تبعیض علیه شهروندان در فضاهای عمومی بر اساس هویت جنسیتی را ممنوع میکند، میباشد.

گروه های حامی لغو این قانون، با انتشار تبلیغات سیاسی تراجنسی هراس در ماساچوست، این قانون را حامی شکارچیان جنسی که از قوانین محافظت از جامعه تراجنسی ها سوء استفاده میکنند، معرفی کرده اند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/boston-to-launch-of-lgbt-chamber-of-commerce-for-local-businesses/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com