تقاضای درخواست ممنوعیت رژه غرور در اینورنس، توسط صدها نفر به نشانه حمایت امضاء شده است.

این شهرک اسکاتلندی قرار است که در روز ششم ماه اکتبر، رژه غرور باشد و برای راهپیمایی در خیابان بالا تا تئاتر ادن کورت درخواست مجوز کرده است.

با این حال، یک عضو انجیلی کلیسای آزاد اسکاتلند، دونالد موریسون، با جمع آوری ۶۰۰ امضاء برای ممنوعیت این رویداد، با برگزاری آن از نظر اخلاقی مخالف است و می گوید که میخواهد خیابان ها برای کودکان امن باقی بماند.

موریسون به خورشید اسکاتلند گفت: “بسیاری از مردم به دلایل اخلاقی و مذهبی از برگزاری این روبداد ناراضی هستند، بنابراین ما به برگزاری آن به قوی ترین شرایط ممکن اعتراض میکنیم.”

او افزود: “اعتراض ما علیه کسانی که میخواهند چنین سبک زندگی را داشته باشند نیست. هیچ نفرت یا بیزاری نسبت به آنها وجود ندارد. اعتراض ما بر اساس ارزش های اخلاقی است.”

محافظت از کودکان:
موریسون گفت: “این رویداد که مشخصآ در مرکز شهر برگزار میشود، آنها را در حال رقص با پرچم رنگین کمان و حرکات ناخوشایند، در برابر مردان، زنان و کودکان قرار میدهد.”

او گفت که این “رویداد ناخوشایند” برای کودکان بسیار مضر است. درخواست دیگری بر علیه نامه اعتراضی و در حمایت از برگزاری رژه غرور، در طی ۲۴ ساعت، توانسته است بیش از ۱۰۰۰ امضاء جمع آوری کند.

Gay Star New به برگزار کنندگان این رویداد، Highland LGBT Forum مراجعه کرد.

آنها به ما گفتند: “درخواست برای متوقف کردن رژه غرور غم انگیز است، اما نه غیر منتظره. راضی کردن همه تقریبا غیرممکن است و آقایی که این نامه اعتراضی را تدارک دیده است، در بیان عقیده اش آزاد است. ما از حمایت جامعه و جمع آوری بیش از هزار امضاء در حمایت از این رژه در حدود ۲۴ ساعت خوشحالیم. بنابراین ما منتظر برگزاری رژه غرور در روز ۶ اکتبر و بقیه برنامه های تدارک دیده شده در آن روز هستیم. شورای شهر چیزی جز حمایت نشان نداده است، بنابراین ما هیچ نگرانی در مورد برگزاری رژه غرور نداریم. “

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/petition-ban-pride-inverness-scotland/#gs.1nOzbNs

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com