ماف نیوز: یک شهروند ۶۰ ساله از اهالی شهرستان روانسر در استان کرمانشاه از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد. در شهرستان سردشت هم نیروهای همین ارگان، شهروند دیگری را با اتهامات نامشخصی بازداشت کردند. در مریوان هم سه فعال مدنی بازداشت شدند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، «باقر صفری» شهروند شصت ساله به دلایل نامعلومی از سوی نیروهای امنیتی وابسته به وزارت اطلاعات در شهرستان روانسر بازداشت شد.

یک منبع مطلع در این رابطه گفت: «آقای صفری بدون ارائه‌ی برگه‌ی قضایی با اتهامات نامشخصی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شده است.»

«جعفر رسول‌پور»

تلگرام ماف نیوز
باقر صفری پیشتر نیز سابقه‌ی بازجویی و بازداشت‌ کوتاه‌مدت را دارد و یک بار دیگر روز ۱۰ مرداد به اداره‌ی اطلاعات این شهرستان احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفته بود.

همزمان در شهرستان مریوان، سە تن از فعالین مدنی بە نامهای «مسلم بهرامی»، «سوران دانشور» و «آرام فتحی» به دلایل نامعلومی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدەاند.

در خبری دیگر از ربط سردشت گزارش شده است که روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور «جعفر رسول‌پور» با اتهامات نامشخصی توسط لباس شخصی‌ها دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شده است.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com