ست اوون، دانشجوی همجنسگرا از فلوریدا که والدین او را به دلیل همجنسگرایی از خانه اخراج کرده اند، اخیرا در شوی تلوزیونی الن ظاهر شد.

داستان او اولین بار در ماه اوت منتشر شد و به سرعت مورد توجه قرار گرفت. پدر و مادرش که به همجنسگرایی او در حین تحصیل در دبیرستان پی برده بودند، او را به تبدیل درمانی فرستادند. وقتی او از والدینش پرسید که آیا میتواند رفتن به کلیسا را متوقف کند، آنها به او دو گزینه ارائه کردند: به کلیسا برود و یا خانه را ترک کند. اوون خانه را ترک و با دوستانش ماند.

علیرغم معدل ۴.۱۶ GPA، بدون کمک والدینش، او نمیتواند در دانشگاه جورج تاون شرکت کند. سپس، غریبه های سخاوتمند وارد صحنخ شده و به او در جمع آوری بیش از ۱۴۰،۰۰۰ دلار برای شرکت در کالج کمک کردند.

این داستانی است که او را با الن دیروز (۱۱ سپتامبر) به اشتراک گذاشت.

اوون در طی گفتگو با الن گفت که هنوز با والدینش در ارتباط است، هر چند که آنها به او اجازه بازگشت به خانه را نداده اند.

وی افزود: “من با بهترین دوستانم –  که من آنها را madre و padre صدا میزنم – زندگی میکنم”. او در طول تابستان و تا دو هفته  پیش، و قبل از آغاز تخصیل در کالج جورج تاون با آنها ماند.

این داستان پایان فوق العاده ای دارد.

پس از انتشار داستانش، جورج تاون هزینه نقل مکان او به کالج را تقبل کرد. اوون با استفاده از پولی که در GoFundMe جمع کرده است، برای ایجاد یک بورس تحصیلی برای دانشجویان دگرباش جنسی که با شرایط و موانعی مشابه مواجه هستند، استفاده خواهد کرد.

او به الن گفت او تا کنون از تحصیل در کالج لذت برده است. از آنجا که جورج تاون یک مدرسه مذهبی است، در هر طبقه خوابگاه کشیشانی حاضر هستند. اوون گفت  کشیش ساکن در طبقه محل سکونت او به او گفته است که از او حمایت خواهد کرد. کند.

الن گفت: “این درست همان چیزی است که دین باید انجام دهد. دین باید مایه تسلی بوده و از شما برای زندگی کردن خود واقعی تان حمایت کند.”

در پایان، الن اوون را با چک ۲۵،۰۰۰ دلاری برای اضافه کردن به بورس تحصیلی که اوون در حال راه اندازی است، به او هدیه کرد.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/ellen-degeneres-surprises-gay-valedictorian-amazing-gift/#gs.Uo5y3B8

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com