سال های طولانی است که اولی الکساندر با یک ویدیوی قدرتمند جدید در مورد سلامت روحی دگرباشان جنسی ظاهر شده است.

این ویدیو نیز به مناسبت روز جهانی مقابله با خودکشی [۱۰ سپتامبر] منتشر شده است.

در کلیپ، این ستاره با پرچم رنگین کمان با دو رنگ پاره ظاهر می شود. اولی توضیح می دهد: “به این پرچم ما نباید افتخار کنیم. این پرچم این واقعیت که از هر شش نفر دگرباش جنسی، دو نفر در معرض خودکشی است را نشان میدهد.

“بسیاری از جوانان دگرباش لندن، از سلامت روحی پایینی برخوردارند.”
صدیق خان، شهردار لندن نیز در مورد به عنوان بخشی از کمپین”به این پرچم نباید افتخار کرد” Gay Times، در مورد اهمیت سلامت روان سخن گفت.

او گفت: “من افتخار میکنم که لندن نمادی از تنوع و پیشرفت است، اما ما می دانیم که بسیاری از جوانان دگرباش جنسی لندن از شرایط روحی پایینی برخوردار بوده و تبعیض را تجربه می کنند.”

او افزود: “ما باید بیشتر کار کنیم و من به حمایت از کارزار Gay Times در تلاش برای افزایش آگاهی در مورد خودکشی جوانان دگرباش جنسی خوشحال هستم.”

وی همچنین گفت: “اگر ما به دنبال ایجاد آینده ایی سالم برای پایتخت باشیم، باید به سلامت جوانان لندن اهمیت زیادی بدهیم. من مصمم هستم که همه جوامع قادر به سخن گفتن در مورد سلامت روانی و دسترسی شان به حمایت مورد نیاز خود باشند.”

“مقابله با ننگ بخشی از مبارزه است”:
اولی، خواننده پادشاه، افزود: “همواره شرم پیرامون سلامت روان،مانع صحبت از آن میشود.  وهله اول صحبت در مورد آنچه که احساس میکنیم در محل کار، در آموزش و پرورش، و یا حتی در منزل، می تواند بسیار دشوار باشد.”

وی ادامه داد: “مقابله با ننگ پیرامون مشکلات روحی، بخشی از مبارزه است. من همچنین فکر می کنم که ما باید از وجود خدمات واقعی و مرافبتا برای دگرباشان جنسی اطمینان حاصل کنیم زیرا آنها در اقلیت هستند. از جمله کارهایی که ما می توانیم برای کمک به این وضعیت انجام دهیم این است که در نمایندگی های محلی حضور داشته باشیم تا از دریافت حمایت آنها اطمینان حاصل کنیم.”

اگر در انگلستان هستید و نیاز به حمایت دارید، می توانید با خط مشاوره تلفنی Switchboard.lgbt یا شماره تلفت ۰۳۰۰ ۳۳۰ ۰۶۳۰ تماس بگیرید.

در اینجا برخی از خطوط تلفنی حمایت از افراد در بحران یا کسانی که به دنبال مشاوره هستند، ارائه شده است.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/olly-alexander-rainbow-flag/#gs.RwLYHUA

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com