المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خانه غرور دگرباشان جنسی را میزبانی خواهد کرد. خانه غرور توکیو از بیست و هشت سازمان حقوق دگرباشان جنسی در ژاپن و فعالان حقوق دگرباشان جنسی تشکیل خواهد شد.

این خانه غرور برای ارائه فضایی امن به ورزشکاران و طرفداران در طول این دو رویداد ورزشی برتر جهان، برای تبادل اطلاعات و آگاهی در مورد جامعه دگرباشان جنسی طراحی شده است. به گزارش ژاپن تایمز،گون ماتسوناکا، بنیانگذار و رییس گروه حمایتی LGBTI Good Aging Yell، امیدوار است که این رویدادهای بزرگ ورزشی فرصتی ایده آل برای کمک به گسترش آگاهی جامعه دگرباشان جنسی باشد. ماتسوناکا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “ورزش توانایی تغییر آینده را دارد. ما می خواهیم با دنیای ورزش همکاری کنیم تا تنوع را به عنوان چیزی مثبت ارائه دهیم.”

فامینو سوگی یاما، مرد تراجنسی و فعالی حقوق دگرباشان جنسی که پیش از انجام عمل های تطبیق جنسیت، ژاپن را شمشیر زن معرفی کرده بود در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت. سوگی یاما در مورد مشکلاتی که ورزشکاران دگرباش جنسی با آن مواجه هستند و اینکه معمولا بسیاری از آنها به دلیل ترس از پیامدهای بالاقوه منفی در گنجه باقی میمانند، صحبت کرد.

سوگی یاما گفت: “من امیدوارم که همه پذیرای فردیت و تفاوت های دیگران باشند و با قدرت ورزش همکاری کنند و به سرعت بیشتری دست یابند.”

محبوبیت روزافزون:
ماتسوناکا می گوید که ایده داشتن فضایی برای شرکت کنندگان دگرباش جنسی در المپیک زمستانی ۲۰۱۰ در ونکوور آغاز شده است. از آن به بعد میزبانی خانه غرور در رویدادهای ورزشی بزرگ تبدیل به یک منظره فزاینده و رایج شده است.

در اوائل سال جاری، خانه غرور در سن پترزبورگ روسیه و در محل برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸،علی رغم غیر رسمی بودن این حضور، برگزار شد.

آرم خانه غرور توکیو توسط هنرمند آساو توکولو، طراح آرم رسمی المپیک ۲۰۲۰، طراحی شده است. در حالیکه خانه غرور توکیو، در حال حاضر به طور محلی موقتی برنامه ریزی شده است، برگزارکنندگان امیدوارند که این رویداد، بخش دائمی هرگونه رویداد ورزشی در ژاپن شود.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/2020-tokyo-olympics-and-paralympics-will-host-an-lgbti-pride-house/#gs.gB8dbmc

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com