بر اساس گزارش ها، دو کشیش کاتولیک برای داشتن رابطه جنسی دهانی به طور عمومی در میامی فلوریدا دستگیر شده اند. یکی از آنها را از سمت اش برکنار شده است.

دیگو بریو، ۳۹ ساله، در بعدازظهر روز دوشنبه (۳ سپتامبر) در خودرویی که در انتهای بلوار اقبانوس پارک شده بود، در حال برقراری رابطه جنسی دهانی با ادوین جیرالدو کورتز ۳۰ ساله دستگیر شد. این دو نفر به اتهام هرزگی و رفتارهای شهوانی دستگیر شده اند. کورتز علاوه بر دو اتهام فوق الذکر، در معرض حضور شرم آور متهم شده است.

به گفته Miami Herald، یک افسر در گزارش پلیس نوشته است: “من وسیله نقلیه خود را پارک کردم و به سرنشین خودرو نزدیک شدم. بارسلونا را در صندلی مسافر در حال برقراری رابطه جنسی دهانی با متهم جیرالدو که در صندلی راننده نشسته بود، دیدم. زبپ شلوار جیرالدو باز بود و عضو جنسی آن در معرض دید بود.”

این افسر گفت که اقدام به برقراری رابطه جنسی “در انظار عمومی و در یک معبر عمومی در بلوار اقیانوس و پیاده رو” رخ داده است. بریو و کورتس هر دو در کلیسای Archdiocece شیکاگو خدمت کرده اند.

بلیس جی کوپیچ، اسقف اعظم شیکاگو، در بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر شد گفت که بریو از خدمت به عنوان کشیش در کلیسای میژن سن دیگو در حومه شهر عزل شده است. او نوشت:” بلیس جی کوپیچ، اسقف اعظم شیکاگو، بوریو از سمت و وظایفش به عنوان کشیش در کلیسای Archdiocece شیکاگو، عزل میشود. این دستور بلافاصله لازم الاجراست. اسقف اعظم در اسرع وقت مدیر جدیدی برای کلیسای میژن سن دیگو تعیین خواهد کرد.”

کوپیچ اضافه کرد که به کورتز، که یک ماه در منطقه سنت الوسیوس خدمت کرده است، “اختیار موعضه در قرار Archdiocece داده نخواهد شد”.

او گفت که اسقف اعظم خانه کورتس را، سواچا در کلمبیا میداند.

کوپیچ ادامه داد: “مسئولیت ما اطمینان حاصل کردن از صلاحیت کسانی است که در خدمت مردم ما هستند. ما این موضوع را بسیار جدی می گیریم و هر مطلب جدیدی در این رابطه را منتشر خواهیم کرد.”

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/09/05/two-catholic-priests-arrested-for-having-gay-sex-with-each-other-in-public/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com