“نیما خ” فیلم بردار پسر “گوش بریده” بازداشت شد!

جای تاسف است که در ج. ا اگر فسادی را افشا کنی، فاسد را نمی گیرند و دستگاه آنقدر فاسد است که کسی که قضیه را افشا کرده بازداشت می کند. در مورد کودک بیچاره گوش بریده نیز چنین است او را می گیرند و می برند شهرداری و کودک و والدین کودک را نیز تهدید می کنند و با تهدید از او و خانواده اش اقراری می گیرند که قضیه طور دیگری بوده و پسر جزو “ارازل و اوباش” بوده است و این “توطئه دشمن” بوده است و “گوش او به پشت میله ماشین خورده” است و او “افغانی” بوده است. به نوشته روزنامه اقتصاد آنلاین توجه کنید:

تائید و تکذیب ها شروع شد:
اقتصاد آنلاین:
“وی افزود: این کودک که با عموی خود زندگی می کند، اقرار کرد که در محله پارک‌وی مشغول به کار بوده که دو نفر با یک ماشین او را کنار کشیده و تهدید کردند که باید بگذارد این فیلم را از او بگیرند. از این رو، در راستای این موضوع، امروز صبح فردی به نام نیما خ که آن فیلم را گرفته است، توسط مامورین نیروی انتظامی بازداشت شد.”

اقتصاد آنلاین:
“سناریویی برای انجام یک عملیات روانی گسترده نوشته شده که این ماجرای گوش‌بری تنها بخشی از آن است.”

اقتصاد آنلاین:
“مشاور رسانه‌ای شهردار تهران با تعریف دقیق‌تر این ماجرا گفت: هفته قبل این پسربچه روی یک وانت سوار شده و در حالی‌که از سمت شهرری برمی‌گشته، گوشش به میله پشت ماشین خورده و به دلیل زخم شدن، پانسمان شده است. کاملاً معلوم است که این ماجرا یک سناریوی تخریبی در جهت تضعیف شهرداری تهران و حتی فراتر از شهرداری است.”

این است چهره واقعی این سیستم ضد مردمی!

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com