تحقیقات جدید نشان می دهد که دگرباشان جنسی خواهان حمایت واقعی شرکت ها، به جای حمایت از رویدادهای جشن غرور و یا استفاده از پرچم رنگین کمان برای بازاریابی، هستند.

جدیدترین تحقیق توسط YouGov نشان می دهد که دگرباشان جنسی ترجیح می دهند که کسب و کارها، فعالانه به تشکیل شبکه حمایتی از کارکنان و مشتریان دگرباش جنسی، از طریق فعالیت هایی نظیر پرداختن هزینه شرکت در جشن غرور، بپردازند.

این پژوهش، با بررسی ۱۷۱۱ بزرگسال در انگلیس- که ۱۳۶ نفر از آنها دگرباش جنسی بودند، نشان می دهد که نزدیک به سه چهارم افراد دگرباشان جنسی بر این باورند که ارائه خدمات یا سیاست هایی حامی مشتریان دگرباشان جنسی توسط شرکت ها، موجب احساس مثبت تری میشود.

در مقایسه، نیمی از متحدان دگرباشان جنسی و بیش از یک سوم (۳۶ درصد) از جمعیت کل بریتانیا،با این نظر موافقند.

دو سوم از دگرباشان جنسی،۴۸ درصد از طرفداران دگرباشان جنسی و بیش از یک سوم (۳۴ درصد) از جمعیت عمومی گفتند که از حمایت شرکت ها از کارمندان دگرباش احساس خوبی دارند.

با این حال، ۶۵ درصد از پاسخ دهندگان دگرباش جنسی می گویند که ازحمایت یا شرکت کسب و کارها در رویداد جشن غرور خوشحال میشوند.

و تقریبا شش نفر ازهر ده نفر (۵۹ درصد) از دگرباشان جنسی شرکت کننده در این پژوهش، بر این باورند که از استفاده پرچم رنگین کمان در بازاریابی شرکت ها به عنوان نشانه حمایت از جامعه دگرباشان جنسی، احساس مثبت تری خواهند کرد.

چانتل ل کارپنتیر، محققی که این نظرسنجی را برای YouGov انجام داده است، به PinkNews گفت: «داده های ما نشان می دهد که در حالی که اکثر دگرباشان جنسی از استفاده از پرچم غرور رنگین کمان در بازاریابی شرکت ها به نشانه حمایت از جامعه دگرباشان جنسی خوشحال میشوند، تعداد بیشتری از سیاست های حمایت فعالانه از کارمندان و مشتریان دگرباش جنسی را ترجیح میدهند. دانستن این مساله، برای کسب و کارها در هنگام طراحی برنامه های بازاریابی شان برای فصل غرور بعدی، و البته در سال آینده مهم است.”

مانند پاسخ دهندگان دگرباش جنسی، درصد کمتری از پاسخ دهندگان حامی حقوق دگرباشان جنسی یا بخشی از جمعیت عمومی، گفتند که از حمایت رویداد غرور یا پرچم رنگین کمان برای بازاریابی توسط کسب و کارها، احساس خوبی دارند.

سم بیورن، سخنگوی شبکه حمایتی همجنسگرایان مهاجر که در رژه غرور لندن و برایتون امسال شرکت کرد، به PinkNews گفت: “شرکت ها باید به جای استفاده از رویداد جشن غرور و پرچم رنگین کمان برای بازاریابی، حمایت از کارمندان دگرباش جنسی را در اولویت خود قرار دهند. سیاست ها و شیوه های سازمان ها و تاثیر آنها بر دگرباشان جنسی و افرادی که با تعقیب روبرو و سرکوب (چیزی که روزی همه ما با آن مواجه بودیم) هستند، بسیار مهم است”.

بیورن همچنین از برخی از شرکت ها از جمله British Airways و شرکت امنیتی خصوصی Serco که از غرور برای نشان دادن تحمل پذیری شان استفاده میکنند اما به طور همزمان به آزار و اذیت خشونت بار مهاجران، از جمله دگرباشان جنسی و افرادی که از آزار و اذیت فرار می کنند، میپردازند، انتقاد کرد.

در ماه ژوئیه، این سازمان حمایت British Airways از جشن غرور برایتون را در حالی که این شرکت هنوز مهاجران، از جمله پناهجویان دگرباش جنسی را اخراج می کند، انتقاد کرد.

بیش از ۴۰۰ شرکت در ماه جولای امسال از رژه غرور لندن حمایت یا در آن شرکت کردند.

تانیا کامپاس، یکی از مسئولان اشتغال جوانان در UK Black Pride، به PinkNews گفت که آمار جدید، موجب تعجب نیست.

او گفت: “برای من، این نتایج فقط آنچه را که من قبلا می دانستم، نشان میدهد. اعضای جامعه دگرباشان جنسی می توانند در ماه غرور، شخصیت های هویت خود را از طریق شرکت ها ببینند.جمعیت دگرجنسخواه و غیرتراجنسی نمیتواند و یا لازم نمیداند که اهمیت این مساله را درک کند، زیرا آنها را تحت تاثیر قرار نمی دهد. “

کامپاس اضافه کرد که این نتایج لزوم ارائه خدمات حمایتی از دگرباشان جنسی توسط شرکت ها را با برجسته کردن حادثه ماه نوامبر سال ۲۰۱۷، هنگامی که کارمندان Topshop، ترویس آلابانزا، هنرمند غیر باینری را از امکان استفاده از اتاق مورد انتخابش محروم کردند، تاکید میکند.

کامپاس گفت: “Topshop، میخواهد جزء اولین کسانی باشد که رنگین کمان را در خارج از فروشگاه گل سرسبدشد در آکسفورد سیرک قرار میدهد، اما به همان اندازه اتاق های پرو آنهابرای برادران و خواهران دگرباشان جنسی ما امن نیستند. حمایت آنها جعلی بود، آنها مانند بسیاری از شرکت ها بودند و به دنبال پوند صورتی بودند. “

کامپاس ادامه داد: “هر ساله زمان برگزاری جشن غرور، من این شرکت ها را می بینم با این کمپین های بی شرمانه شان مانند دگرباشان جنسی و مردم، در حمایت از غرور، سر و کله شان پیدا میشود. اما بسیاری از آنها اغلب سیاه و رنگین پوستان مردم (POC)، خواهران و برادران تراجنسی و با جنسیت غیردوگانه، خواهران و برادران دیگر ما، خواهران و برادران مسلمان ما را فراموش میکنند … آنها جانب احتیاط را نگه می دارند. به نظر می رسد این کمپین ها، بر متحدان دگرجنسخواه و غیر تراجنسی تاکید بیشتری دارند تا افراد جامعه دگرباشان جنسی.”

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/09/03/lgbt-people-support-services-companies-pride/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com