پس از اعتراضات وسیع در برابر ترویج تبدیل درمانی توسط فیس بوک، چلسی کلینتون گفته است که “تبدیل درمانی” همجنسگرایان باید در همه حا غیر قانونی شود.

کلینتون به خبری که برای اولین بار توسط PinkNews در فوریه ۲۰۱۷ در رابطه با هدف قرار دادن دگرباشان جنسی آسیب پذیر در این غول رسانه اجتماعی برای تبلیغ تبدیل درمانی، پاسخ داد.

فیس بوک در زمان انتشار این خبر به PinkNews گفت که با این مساله برخورد خواهد کرد، اما تحقیقات بیشتر در ژانویه ۲۰۱۸ نشان داد که همین گروه هنوز در حال پخش ویدئوهای ارتقای تبدیل درمانی به کاربران دگرباشان جنسی از طریق این پلتفرم است.

این داستان در هفته گذشته در تلگراف منتشر شد.

چلسی کلینتون در پاسخ به این خبر گفت: ” این سوء استفاده از کودکان است. “تبدیل درمانی” سوء استفاده از کودکان است.  این سوال معنی دیگری ندارد و این تبلیغات و شیوه هایی که آنها تبلیغ می کنند باید در همه جا غیر قانونی باشند. همین. “

در حال حاضر تبدیل درمانی همجنسگرایان تنها در ۱۶ ایالت آمریکا ممنوع است و لایحه هایی که این نوع روشهای درمانی را به چالش میکشند با مخالفت جمهوریخواهان سختگیر مواجه شده اند. فرماندار ایالت مین لایحه برای ممنوعیت فعالیت های تبدیل درمانی را در ماه ژوئیه وتو کرد.

تلاش های کنگره برای معرفی یک قانون در سطح فدرال، که توسط سناتورهای دموکرات پتی موری و کوری بوکر اداره می شود، با موفقیت کمی روبرو شده است.

این آگهی ها توسط Anchored North، گروه انجیلی ایالات متحده که صراحتا به استفاده از “نسل آینده مسیحیت” در رسانه های اجتماعی به منظور هدف قرار دادن “گناهکاران”، که در دام شیطان افتاده اند تولید شده اند.

ما همه جا هستیم؛ آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

https://www.pinknews.co.uk/2018/08/31/chelsea-clinton-ban-gay-cure-therapy/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com