یک عکاس لزبین از تگزاس در مورد مشتری که به او گفت او او را به دلیل همجنسگرایی استخدام نمی کند، سخن میگوید.

آلیشیا وریدیر از هوستون به تازگی مقاله ای را در وب سایت Equality Texas، که سازمانی غیر انتفاعی متمرکز بر حمایت سیاسی است، از زمانی که او با مشتری جدیدی درباره عکاسی پنجمین سالگرد تولد دخترش صحبت کرده بود، نوشته است.

وریدیر در مورد اینکه که چگونه این زوج در مورد تاریخ های بالقوه جشن، و همچنین عکس های خاص و آنچه که او می تواند به عنوان عکاس ارائه دهد، توضیح داده است.

به طور غیرمنتظره ایی، مکالمه آنها متوقف شد.

پس از دو روز سکوت، وریدیر گفت که مشتری از او در مورد اینکه آیا او همجنسگرا بوده و از همجنسگرایان عکاسی کرده است، سوال کرد.

او گفت: “او حساب کاربری فیسبوک شخصی من را دیده بود. من ابتدا فکر کردم که شاید او بخشی از جامعه دگرباشان جنسی بوده و خواستار اعتماد است. با این حال، دومین فکر من این بود که اتفاق های بسیار ناخوشایندی رخ خواهند داد. “

وریدیر با اشاره به فیلتر رنگین کمانی عکس پروفایل اش، به مشتری گفت که او همجنسگرا است. او همچنین به او گفت که در طول کارش با دگرباشان جنسی متعددی کار کرده است و این چیزی است که او به خصوص به آن افتخار می کند.

وی ادامه داد: “پیامهایی که از او پس از آن دریافت کردم با سستی و نفرت پر شده بود. او به من گفت که هیچ راهی برای استخدام من وجود ندارد. او به من گفت من نباید با بچه ها و کودکان کار کنم. او نمیخواست “شیوه زندگی” من به دخترش این ایده را بدهد که همجنسگرایی پذیرفته است. “

به گفته وی، زن پس از این گفتگو، بررسی های منفی از کسب و کار او را به صورت آنلاین منتشر کرد و در مورد کار با کسی که همجنسگراست، هشدار داد.

وریدیر گفت: “من بازبینی های جعلی را حذف کردم، اما هنوز سخت بود که از آنها ناراحت نباشم .”

وریدیر  ادامه داد: “کار من ذاتا وابسته به کسی است که من هستم، پس حرف های او به روی من تاثیر گذاشت. من همجنسگرایی ام را پنهان نکردم، اما از این که این مساله ممکن است مانع موفقیت من در عکاسی در تگزاس شود، ناگهان نگران شدم. من هر روز را در تلاش برای مدل غرور بودن برای فرزندانم زندگی می کنم، زیرا می خواهم آنها همیشه بدانند که باید خود و دیگران را همان گونه که هستند، دوست داشته باشند. اما با خواندن کلمات او، احساس غرور نکردم؛ قلبم شکست.”

این اولین باری نیست که عکاسانی که به عنوان یک لزبین شناسایی می شوند، به دلیل گرایش جنسی خود، از کار برکنار شده اند.

در دسامبر ۲۰۱۷، فیت گریس از موبایل، آلاباما به توییتر رفت تا اخراج شدن از کارش را پس از اینکه مشتری از طریق حساب کاربری اینستاگرامش به همجنسگرایی او پی برده بود، به اشتراک بگذارد.

مشتری، که یک مادر باردار بود و مایل به شرکت در عکسبرداری مادران بود، ادعا کرد که نمی خواهد کودکش «فکر کند که همجنسگرایان قابل پذیرش هستند».

پیام او در توییتر بارها و بارها بر روی این پلت فرم رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.  فیت گریس پاسخ داد: “من صبح بیدار شدم و توییتر برای عکسی که روز قبل منتشر کرده بودم پر از عشق و حمایت ازشده بود. من انتظار نداشتم که چنین حمایت بزرگی را دریافت کنم – به همه کسانی که از من و از کسانی با نفرت و تبعیض برخورد کرده اند، حمایت می کنند،  سپاسگزارم! Xoxo “

عکس تزئینی است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/27/lesbian-photographer-rejected-homophobia/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com