HBO یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیونی در دهه های گذشته، جاده طولانی و بلند را تا قله کیپ کید در ماس، پیمود تا در فضای باز بهشت دگرباشان جنسی در پراوینس تاون مستقر شود. برای هفت هفته در طول این تابستان، HBO میزبان فضایی است که آنرا استودیو در خیابان تجاری افسانه ایی، جایی که نویسندگان، فیلم سازان و افراد تأثیرگذار و حتی کوکی مانستر و گرور با بازدیدکنندگان پراوینس تاون برای هفته خانواده، هفته خرس، هفته زنان و رویدادهای دیگری حضور داشته اند، خواهد بود. در حالی که این شبکه کابلی می توانست در طول تابستان در هر منطقه طرفدار دگرباشان جنسی در کشور مستقر شود، پراوینس تاون، تنوع جامعه و تاریخچه خاصی فراهم کرد.

کامرون لیل، مدیر بازاریابی چند فرهنگی HBO، در مورد تصمیم برای استقرار در پراوینس تاون در طول تابستان، به جای استقرار در جاهایی مانند نیویورک یا LA، مانندجزیره آتش یا پالم اسپرینگز به The Advocate گفت:“[پراوینس تاون] به عنوان مستعمره هنرمندان مشهور است. این منطقه، سابقه تاریخی بسیار طولانی از نویسندگانی که در اینجا ظهور کرده و برخی از بهترین کارهایشان را نوشتند، با خود به یدک میکشد.”

او با اشاره به چندگونگی زنان و مردان همجنسگرا در پراوینس تاون گفت:” اینجا یک مکان ملی است. همه از سراسر کشور به پراوینس تاون می آیند. این مساله دسترسی به بخش خوبی از جامعه را فراهم میکند.”

این غول تلوزیون کابلی، که برخی از پایدارترین سری های تلویزیونی، از جمله Sopranos، جنسیت و شهر، شش پا زیر، و Game of Thrones، را در کارنامه خود دارد، در هر هفته یک جنبه از برنامه هایش را مطابق با هفته های تخصصی مختلف پراوینس تاون در طول تابستان، ارائه کرد.

این غرفه در حدود روز چهارم ژوئیه با تمرکز بر یکی از بهترین مستندهای HBO که  Believer را برجسته میکند، در مورد دن رینولدز و خواننده اژدها،وضعیت دگرباشان جنسی جوانان مورمون را برجسته میکند، آغاز شد. همزمان با هفته خرس ها و هفته خانواده در خیابان سسامی، سری جدید High Maintenance، در مورد یک فروشنده سوار بر دوچرخه علف،ارائه شد. والدین و بچه ها برای دیدن شخصیت های معروف پشمالو و یا برای شنیدن صدای Harmonica Sunbeam در حال خواندن داستان در Drag Queen Story Hour به این خیابان آمدند.

لیل در مورد والدین و بچه هایی که در خیابان سسامی حضور یافتند، گفت: “این خانواده ها از اینکه بچه های خود را به اینجا آورده اند تا با Cookie Monster و Grover دیدار کنند، بسیار خوشحال بودند.

متیو رمزی، مدیر اجرایی شورای برابری خانواده، گفت:”به عنوان عضو جامعه والدین دگرباشان جنسی که در هفته خانواده و برای شرکت در شورای برابری خانواده در پراوینس تاون حاضر بود و به عنوان فردی که در کودکی به تماشای برنامه هایی مثل Street Sesame نشسته است، حضور HBO در شهر پراوینس تاون حمایت بزرگی از خانواده های رنگین کمانی محسوب میشود.  وقتی شوهرم و من در مورد اینکه کودکان ۷ تا ۸ ساله مان چه برنامه هایی از تلویزیون میتوانند تماشا کنند، ما برای یافتن برنامه های مناسب، به کانال هایی که از خانواده و جامعه ما پشتیبانی می کنند، رجوع میکنیم. استودیو HBO و فضای نوآورانه و سرگرم کننده آن، نمونه ایی از محیطی گرم و توانمندساز برای کودکان در تمام سنین و خانواده ها از هر شکل و اندازه است . “

اما HBO تنها فروشگاه اش را در وسط دگرباش پذیر ترین منطقه کشور راه اندازی نکرد تا برود.HBO در همکاری با Guild Business Provincetown، به جامعه و موسسات محلی تا جایی که میشد، کمک کرد.

رابین لاپیدوس، مدیر اجرایی Guild Business Provincetown گفت: “HBO و تیمش از زمان ورود به شهر، شرکت ها و هنرمندان ما را در بر گرفت و هر لحظه ایده جدیدی را مطرح کرد و برای استعدادهای خلاقانه، مکانی برای دیدار و گفتگو فراهم نمود. HBO برای چندین سال، همکار خوبی برای کسب و کار ها و هنرمندان در پراوینس تاون بوده است و حضور آنها در شهر در طول تابستان امسال برای ایجاد مشارکت های بیشتر بسیار هیجان انگیز بوده است HBO با بسیاری از فروشندگان محلی ما برای ایجاد استودیو کار کرد و ما از تعهد آنها نسبت به شهرمان، ساکنان آن، بازدیدکنندگان آن و جامعه دگرباشان جنسی قدردانی میکنیم. “

لیل گفت: “از ارائه کارت های هدیه به کسب و کارهای محلی به عنوان جایزه تا همکاری پشت صحنه با فروشندگان محلی در برای ایجاد فضای تولید، HBO با اعضای جامعه همکاری کرد.”

این شبکه کابلی در طول این رویداد، حتی با کسب و کار محلی East End Yoga همکاری کرد، ارتباطی که در طول هفته شفا بسیار مفید بود.

لیل گفت: “این بخشی از اقتصاد آنهاست. مهم است که ما به عنوان یک برند بزرگ به یاد داشته باشیم که زمانی که فرصت و امتیاز صرف بودجه موجود است، مسئولانه صرف شود.”

این شرکت همچنین از اینکه تاریخ پراوینس تاون به عنوان خواستگاه نویسندگان بر برنامه هایش تاثیر خواهند گذاشت، مطمئن بود. با الهام گرفتن از نویسندگان و هنرمندان همجنسگرا، از جمله تنسی ویلیامز، میکایل کانینگهام و جان واترز فیلمساز در طول سال ها، HBO همچنین نشستی از نویسندگان مانند بن کوری جونز (نویسنده  Insecure’) و امی انیوبی در اهمیت تنوع در نویسندگی را میزبانی کرد.

علاوه بر این، تراون فری نویسنده سری جدید کمپینگ، کامرون اسپوزیتو کمدین و ماتئو لین تصویرگر، از کمپانی HBO، به نشستی با نام ” کمدی جدید دگرباشان” که توسط GLAAD و جودی گولد میزبانی شد پیوسته اند..

لیل گفت: “ما می خواستیم این روایت را در فضای داستانگران دگرباش ایجاد کنیم بنابراین برای ما مهم بود تا با افرادی که در اتاق های نویسندگان تاثیر مستقیمی دارند، از این موضوع صحبت کنیم.”

این استودیو در طول تابستان ۹۲ رویداد را برگزار کرد، بیش از ۴،۶۰۰ کوله پشتی HBO را به بازدیدکنندگان هدیه داد و در هفته به طور میانگین ۱۵۰۰ بازدید کننده، با بیشترین میزان در حدود ۲۰۰۰ نفر، را به خود جلب کرد. اما مهمترین دستاورد حضور HBO، تعهد آنها به نمایندگی از دگرباشان جنسی در حین حمایت از کسب و کارهای محلی  در مقیاس وسیع است.

لیل گفت: “به عنوان بخشی از جامعه دگرباشان جنسی و یک مصرف کننده دگرباش امیدوارم حضور ما در اینجا به مارک های دیگر نشان دهد که این جایی است که آنها می توانند به جامعه دسترسی داشته باشند.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.advocate.com/arts-entertainment/2018/8/24/next-bears-and-twinks-hbo-set-pop-studio-p-town

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com