هیئت مدیره گروه بیمه خدمات درمانی ویسکانسین، کارکنان تراجنسی را که به دنبال انجام عمل جراحی تطبیق جنسیت هستند را تحت پوشش بیمه قرار میدهد. این پوشش در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۹ به اجرا در می آید.

این تصمیم در روز چهارشنبه، ۲۲ اوت، با ۵ رای موافق در مقابل ۴ رای مخالف اعضای هیات مدیره، گرفته شد. 

ACLU ویسکانسین گفت: “ما از اینکه که ایالت ویسکانسین تراجنسی ها را به رسمیت شناخته است، خوشحال هستیم. انکار دسترسی تراجنسی ها به مراقبت های لازم بهداشتی در علوم پزشکی هیچ پایه ای ندارد. تصمیم هیئت مدیره یک گام مهم در مسیر درست است و ما آنرا برای ایجاد امکان دسترسی به مراقبت هایی که جامعه پزشکی با لزوم آنها موافق است، ستایش می کنیم. “

تاریخچه:
ACLU ویسکانسین ادامه داد: “با این وجود، این تصمیم، آسیب های جدی را که محرومیت تراجنسی ها و عدم توانایی آنها به دریافت مراقبتهای لازم برای سالهای طولانی نبوده اند یا مجبور به پرداخت هزینه بالایی برای دسترسی به این خدمات شده اند، را جبران نمیکند.”.

این خدمات قبلا و در سال ۲۰۱۶ برای کارمندان تراجنسی در دسترس بود. با این حال، در سال ۲۰۱۷، این کمک هزینه به درخواست فرماندار اسکات واکر تغییر یافت.

روان سالز ۴۶ ساله که در دانشگاه ویسکانسین مشغول به کار است، گفت: “من تا به حال منتظر بوده ام.  در حال حاضر، این مساله واقعا تصویب شده است، من می توانم مراحل تطبیق جنسیت را آغاز کنم و به جای نا امیدی مکرر، احساس کنم که در این امر پیشرفتی حاصل شده است. “

بازگشت پوشش خدمات درمانی برای تراجنسی ها توسط هیئت مدیره، پس از شکایت دو نفر از کارکنان تراجنسی در سال گذشته برای عدم دسترسی به این خدمات، صورت گرفت. همچنین ماه گذشته، یک قاضی در ویسکانسین حکم داد که دولت نمی تواند مانع استفاده از وجوه Medicaid برای جراحی شود.

UnitedHealthCare، که برنامه Medicare Advantage را برای کارکنان دولتی و بازنشستگان شروع می کند، با این تصمیم موافق است. به گزارش UnitedHealthCare، The Star Tribune به دولت ایالتی گفت که رد پوشش مراحل تطبیق جنسیت باعث عدم انطباق قوانین محلی با قوانین فدرال مدیکر می شود.

 هرشل دی، عضو هیئت مدیره به The Star Tribune گفت: “آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم، بهبود سلامتی و رفاه اعضای جامعه ما است.” او معتقد است که این پوشش نباید بر حق بیمه تاثیر بگذارد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/wisconsin-board-health-insurance-approves-coverage-trans-workers/#gs.u=gMa9M

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com