ماف نیوز: دو تن از اهالی شهرهای سردشت و سقز از ۲۳ روز پیش در سقز بازداشت شده و در وضعیت مبهمی به سر می‌برند. آنها به «عضویت در یکی از احزاب کُردی» متهم هستند.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، «هوشمند علیپور» از اهالی سردشت و «محمد استاد قادر» از اهالی شهرستان سقز از سوی نیروهای وزارت اطلاعات در سقز بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شده‌‌اند.

از راست «محمد استاد قادر» و «هوشمند علیپور»

تلگرام ماف نیوز
این افراد که به «عضویت در یکی از احزاب کُردی» متهم هستند، در حین دستگیری مورد شلیک مستقیم نیروهای مورد ذکر قرار گرفته و نهایتا محمد استاد قادر زخمی شده بود.

هوشمند علیپور و محمد استاد قادر از زمان بازداشت تاکنون نتوانسته‌اند با خانواده‌هایشان ارتباط برقرار کنند و از دسترسی به وکیل هم محروم هستند‌.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews_admin

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com