نخست وزیر جدید استرالیا، اسکات موریسون، با برابری ازدواج مخالفت کرد و در مورد نیاز به حمایت از آزادی مذهب سخن گفته است.

انتصاب او به عنوان نخست وزیر استرالیا، میتواند موجب نگرانی دگرباشان جنسی در استرالیا باشد. او پس از انتصاب گفت پس از شکست های متوالی در رقابت با احزاب دیگر، بر آن است که حزب سیاسی اش را به قدرت و انسجام باز گرداند.

انتصاب موریسون، ششمین تغییر در نخست وزیری استرالیا در بیش از یک دهه است.

رهبر جدید محافظه کار حزب لیبرال در ماه نوامبر گذشته پس از آنکه ۶۱ درصد از استرالیایی ها به نفع برابری ازدواج رای دادند، گفت که استرالیایی های زیادی خواهان معرفی قوانینی که از آزادی مذهبی حمایت می کند، هستند.

موریسون، که عضو یک کلیسای انجیلی پنطیکاستی انجیلی سیدنی است، همچنین خواستار ایجاد امکان انصراف والدین از ثبت نام فرزندان شان در کلاسهایی که به ارزش های آنها احترام نمیگذارند، شده است. او همچنین خواستار محافظت از سازمان هایی ازدواج را بین یک مرد و یک زن میدانند، شده است.

او همچنین معتقد است که مردم با دیدگاههای قوی مذهبی در معرض “سخنان نفرت انگیز و بسیار ناراحت کننده ای” قرار گرفته اند و اینکه تبعیض علیه مردم مذهبی “همیشه معصومانه شروع می شود و همیشه گفته می شود که این فقط یک شوخی است”.

وی افزود: “من با این مسائل برخورد خواهم کرد . با آنچه که در سال گذشته شاهد رخ دادنش بودم، اخیرا تصمیم گرفته ام که دیگر نمی خواهم با چنین مسائلی کنار بیایم.فکر نمی کنم همکارانم هم با من هم عقیده باشند.”

موریسون در ماه آوریل پس از دفاع از بازیکن اسرائیلی راگبی که گفته بود: “همجنسگرایان تا زمانی که از گناهان خود توبه نکرده اند، به جهنم می روند”، توسط گروه های دگرباشان جنسی زیر آتش گرفته شد.

موریسون “قدرت شخصیت اش را برای پافشاری بر آنچه که به آن اعتقاد دارد، ستایش می کند”.

موریسون قبل از انتخاب شدن به عنوان نخست وزیر، به عنوان خزانه دار در دولت توربول خدمت کرد. پیش از آن، او وزیر مهاجرت، جایی که وی مسئولیت تعدادی از سیاست های سختگیرانه را داشت، بود.

وی در نخستین سخنرانی خود به عنوان نخست وزیر گفت که دولت وی “امنیت اقتصادی و ملی” استرالیا و همچنین خشکسالی طولانی مدت در نیو سات ولز را مورد توجه قرار خواهد داد.

موریسون برای پست نخست وزیری با پیتر داتون، که همچنین دیدگاه های قوی در مورد دگرباشان جنسی دارد، رقابت کرد. او یک بار گفت که پیشرفت حقوق دگرباشان جنسی یک «برنامه رایانه ای» است و بعدها گفت که مردم نباید ملزم به استفاده از  ضمائر مورد نظرتراجنسی ها و افراد با جنسیت سیال باشند. او گفت که جامعه باید این مسائل را دور بیندازد.

وی افزود: “این یک جنبش قابل توجه است؛ افرادی هستند که از این زباله ها، پول بسیاری به جیب میزنند.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/24/scott-morrison-australia-prime-minister-lgbt/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com