اسکات واگنر، نامزد جمهوری خواه برای پست فرماندار در پنسیلوانیا، در سخنرانی اخیر خود، سخنان تراجنسی هراسی را مطرح کرده است.

در روز پنج شنبه (۱۶ آگوست)، در حالیکه واگنر با هیات انتخابات در زلی نئوپل سخن میگفت، به یک سؤال درباره لایحه دستشویی ها که به افراد اجازه استفاده از دستشویی که جنسیت شان مطابقت دارد، اشاره کرد.

او سخن خود را طرح تبعیض به طور عام آغاز کرد و گفت که او “کسی را مورد تبعیض قرار نمی دهد” و اینکه هیچ کس در آن جلسه از تبعیض چشم پوشی نمیکند.

با این حال، او لایحه دستشویی احتمالی، رایک مسئله پیچیده دانست. نظرات او در این مورد در حدود دقیقه ۴۹ ویدئوی زیر قابل دسترسی است.

Eighth town hall live from Zelienople, PA.

Publicerat av Scott Wagner Torsdag 16 augusti 2018

او گفت: “بگذارید این مساله را برای همیشه حل کنیم، اگر لایحه دستشویی برایم فرستاده شود، آنرا را امضا نخواهم کرد، و  نیز از این لایحه حمایت نخواهم کرد”.

سپس او، بدون اینکه از او خواسته شود، نظرش را مورد جنسیت ابراز کرد.

او گفت: :این ساده است: اگر با لوله کشی مردانه متولد شده اید، از دستشویی مردان استفاده کنید. اگر شما با لوله کشی زنانه متولد شده اید، از دستشویی خانم ها استفاده کنید. همین.’

سپس سراسر جلسه از تشویق او منفجر شد.

غافلگیری:
دیروز (۲۰ آگوست)، واگنر در یکی از سالن های شهر، نظرات بیشتری در مورد مسائل دگرباشان جنسی را ارائه کرد. اما، این بار او می گوید که او “غافلگیر” شده است.

طبق گزارش ها، واگنر در این مراسم گفت که او لایحه برابری در ازدواج را در پنسیلوانیا ممنوع اعلام خواهد کرد.

او امروز کارزار مبارزات انتخاباتی اش، موضع او را روشن کرد. سخنگوی کارزار انتخاباتی او، اندرو رومئو گفت که واگنر هر لایحه ای را مبنی بر حقوق ازدواج برای زوج های همجنسگرا را محدود کرده و وتو می کند.

او همچنین گفت که این کاندیدا ترجیح میدهد که در انتخابات اصلی ببازد ولی از حقوق جامعه دگرباشان جنسی بپرهیزد.

کمپین حقوق بشر به نظرات واگنر به خصوص در رابطه با لایحه دستشویی ها، پاسخ داد.

کریس سگرو، مدیر ارتباطات HRC گفت:” اظهارات خطرناک اسکات واگنر نشان دهنده نادیده گرفته شدن هشدار دهنده کرامت  بنیادین انسانی است. این همان نوع از تبلیغات عمیقا تبعیض آمیزی است که در کارولینای شمالی و در جریان کارزار بدنام شده HB2، صدمه بزرگی به مردم این ایالت، شهرت و اقتصاد کشور وارد کرد. مردم عادل و پرتلاش پنسیلوانیا سزاوار بهتر از این از رهبرانشان هستند. مهم است که رای دهندگان با شرکت در انتخابات ماه نوامبر، سیاست های متزلزل اسکات واگنر را رد کنند و تام ولف  – مردی که به طور خستگی ناپذیر برای اطمینان حاصل کردن از امکان کار و زندگی بدور از تبعیض و آزار و اذیت، کار میکند، را مجددآ به عنوان فرماندارانتخاب کنند. “

تام ولف، فرماندار دموکرات کنونی پنسیلوانیا است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/pennsylvania-governor-nominee-transphobic-comments/#gs.9mjd3nA

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com