کریستین هالکویست، که اخیرا با تبدیل شدن به اولین نامزد انتخاباتی آشکارا تراجنسی برای انتخابات فرمانداری ورمانت در ایالات متحده تاریخ ساز شده است، تهدید به مرگ دریافت کرده است.

به گزارش رسانه آزاد برلینگتون، هالکویست، نامزد دموکرات برای سمت فرماندار ورمانت، گفته است که از روز سه شنبه و زمانی که نامزدی وی شروع به جلب توجه از سراسر کشور و جهان کرده است، پیام های تهدید به مرگ و دیگر حملات شخصی را دریافت کرده است.”

او به رسانه آزاد برلینگتون گفت: “در آغاز به کار کمپین انتخاباتی و زمانی که تیم کمپین تکمیل شد، من گفتم:” هر چه موفق تر باشیم، بیشتر در معرض تهدیدات قرار خواهیم گرفت. ” این یک نتیجه طبیعی از کشور تقسیم شده ما بین دو حزب است.”

هالکویست، مدیر عامل سابق تعاونی برق ورمانت، هفته گذشته، موفق به پیروزی در انتخابات اولیه برای سمت فرمانداری شد و به راحتی بستینگ و چند نامزد دیگر را پشت سر گذاشت. او در انتخابات ماه نوامبر با فیل اسکات، فرماندار کنونی روبرو خواهد شد.

اسکات تهدیداتی را که رقیبش دریافت میکند را محکوم کرد. او گفت: “ما باید – به عنوان یک جامعه – برای مبارزه با خشم و خشونت بهتر عمل کنیم. من امیدوارم که شهروندان ورمانت بدون توجه به جنسیت، نژاد، قومیت، گرایش جنسی، مذهب یا سایر ویژگی ها، با همه با کرامت، احترام و پذیرش رفتار می شود.”

هالکویست گفت که او به دلیل تهدیدات برخی تغییرات، از قبیل عدم اطلاع رسانی قبلی در مورد برخی از حضورهای عمومی او و به اشتراک نگذاشتن گسترده آدرس دفتر مرکزی مبارزات انتخاباتی خود، ایجاد کرده است. او از طریق تلفن و رسانه های اجتماعی، ده ها مورد تهدید مرگ دریافت کرده و آنها را به پلیس ایالت ورمانت و FBI گزارش داده است.

الیوت ایمز، سخنگوی صندوق پیروزی دگرباشان جنسی، که از هالکویست حمایت میکند، شجاعت او را ستایش کرد.

او گفت: “در حالیکه مردم ورمانت، کریستین را به عنوان یک مدیر اجرایی هوشمند با چشم انداز روشن برای دولت خود می دانند، شجاعت او برای شرکت در این انتخابات به عنوان یک زن آشکار تراجنسی را نمیتوان دست کم گرفت. تاریخ ساز شدن جرات میخواهد، چرا که میتواند فرد را در معرض حملات ناشی از نفرت قرار دهد. این چیزی است که رهبران تغییرات اجتماعی همیشه با آن روبرو هستند.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/holding-a-picture-got-this-lgbti-woman-convicted-of-minor-hooliganism-in-kazakhstan/#gs.meQU7Pg

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com