براساس گزارش ها، حدود ۴۰۰ نفر در انجمن پزشکی درمان همجنسگرایی در غنا شرکت خواهند کرد.

شرکت کنندگان، که ادعا شده همگی داوطلبانه ثبت نام کرده اند، در این کنفراس همجنسگراستیز، در کارگاه های “مشاوره” و “اصلاح” پیرامون موضوع “بررسی افسانه های مربوط به حقوق دگرباشان جنسی” شرکت خواهند کرد.

برگزارکننده این کنفرانس، ائتلاف ملی حقوق جنسی شایسته و حقوق خانوادگی (NCPHSRFV)، در ماه آوریل اعلام کرد که سخنرانی حمایت از دگرباشان جنسی ایراد شده برای رهبران کشورهای مشترک المنافع توسط نخست وزیر انگلستان، ترزا می، بخشی از برنامه غربی ها برای کاهش جمعیت این قاره است.

رهبر این سازمان، موسی فوه آمونینگ، گفت که “۴۰۰ مرد و زن به طور داوطلبانه خود را تسلیم کرده و در ائتلاف ثبت نام کرده اند تا پس از برنامه تبعید جنسی به تحت مشاوره قرار بگیرند”.

این رویداد درمکانی نامعلوم در کشور غنا برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روزنامه گرافیک دولتی، فوه آمونینگ سپس اعلام کرد که قصد دارد با افتتاح یک واحد درمان جامع جنسیتی در بیمارستان آموزشی Korle Bu در آکرا، به درمان جنسیتی دگرباشان جنسی، در کنار دیگر خدمات درمانی بپردازد.

وی گفت که در این واحد، رهبران مذهبی و افراد متخصص در طب سنتی کنار کادر پزشکی به “درمان” افراد خواهند پرداخت.

او همچنین از طرح هایی برای تعمیم قانون، که در حال حاضر همجنسگرایی را با حداکثر سه سال زندان مجازات می کند، برای اجبار دگرباشان جنسی شرکت در جلسات درمان درمانی رو نمایی کرد.

فوه آمونینگ گفت که “این لایحه با نام” چه کسی حامی خداوند است” برای تصویب و تبدیل شدن به قانون به پارلمان معرفی شده است.

“ما مجازات را به جای تنبیهی به اصلاح تبدیل خواهیم کرد.”

رئیس NCPHSRFV که دارای تاریخچه طولانی همجنسگراستیزی است، در گذشته بر اینکه افراد همجنسگرا نباید به رسمیت شناخته شده و فعالیت برای حقوق آنها نوعی از استعمار نوگراست،تاکید کرده است. فوه آمونینگ همچنین در گذشته، با این باور که “مقعد برای برقراری رابطه جنسی ایجاد نشده است، رابطه جنسی مقعدی را با ختنه جنسی دستگاه تناسلی زنان مقایسه کرده است. 

گروه او علیه هر حزب سیاسی که از قانونی بودن همجنسگرایی در کشور حمایت می کند، مبارزه میکند. در سال ۲۰۱۵، او با دعوت از روحانیان کلیساها به آغاز “جنگ صلیبی” در برابر همجنسگرایی، به آنها در مورد اینکه در صورت عدم مبارزه در نهایت تحت تأثیر همجنسگرایان قرار خواهند گرفت، هشدار داد.

یکی از مدرسین قانون در غنا می گوید که “وضعیت خفته” “روحانیت در غنا”،خانه های خدا را در حکمرانی همجنس گرایان پلید قرار خواهد داد.

در اوایل ماه جاری، نانا آکوفو ادو، رئیس جمهور این کشور، گفت که او هیچ برنامه ای برای تغییر قوانین کشور در رابطه با همجنسگرایی ندارد.

این اظهارات، چرخشی ناخوشایند در مواضع رئیس جمهور از آنچه سال گذشته و زمانی که او قانونی شدن همجنسگرایی در غنا را غیر قابل اجتناب تلقی کرد، محسوب میشود. او این موضع را در یک سخنرانی در مجمع عمومی کلیسای انجیلی جهانی سال ۲۰۱۸ اعلام کرد و بر اینکه از چنین تغییری در قانون حمایت نمی کند، تاکید کرد.

رئیس جمهور گفت: “مهم است که ما اصولی را که مایل به حفظ آنها هستیم، تحقیر نکنیم”.

وی افزود که دولت غنا در حال حاضر هیچ گونه اختیاری برای پیشبردن قوانین برای برابری دگرباشان جنسی نداشته و در آینده نیز به دنبال کسب چنین اختیاراتی نخواهد بود.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/21/400-gay-people-treated-homosexuality-camp-ghana/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com