ماف نیوز: یک شهروند سنندجی از هشت ماه پیش به صورت بلاتکلیف در رابطه با عضویت سابقش در یکی از احزاب کُردی در بازداشت نیروهای امنیتی به سر میبرد.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، از نزدیک به هشت ماه قبل «کوروش آغاویسی» فرزند محی‌الدین از اهالی روستای دولاب از توابع سنندج تحت بازجویی ارگانهای امنیتی این شهرستان به سر میبرد.

«کوروش آغاویسی»

تلگرام ماف نیوز
کوروش آغاویسی از بیش از یک سال و نیم پیش، بعد از عضویت کوتاه‌مدتش در یکی از احزاب کُردی و خروج کامل از تشکیلات آن، بە زادگاهش برگشتە بود.

با این حال، وی متهم به ادامه‌ی همکاری با احزاب کُردی بوده و در همین رابطه به دستور وزارت اطلاعات در روستای «نیَر» سنندج در خانه‌ای متروکه از وی فیلمبرداری شده و مقرر شده است که در فرایند اعتراف‌گیری و پرونده‌سازی، از فیلم مذکور استفاده شود.

پیش از این یک منبع مطلع در این رابطه گفته بود: «ارگانهای امنیتی همچنین بنا دارند در پرونده‌ی آقای آغاویسی، بازداشتش را در درگیری مسلحانه درج نمایند.»

کوروش آغاویسی از زمان بازداشت تاکنون امکان دسترسی به وکیل را ندارد.
+++++++++++++++++++
جهت همکاری با بخش فارسی ماف نیوز و یا به اطلاع رساندن موارد نقض حقوق بشری، میتوانید به تلگرام و یا ایمیل زیر پیام ارسال کنید:
info@mafnews.de

ارتباط با ادمین تلگرام:

https://t.me/mafnews_admin

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com