نیکی میناژ، به خاطر اشعار همجسگراستیز و تنفرآمیز به حالت های زنانه در آلبوم جدیدش، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

میناژ یکی از مشهورترین رپرهای جهان روز جمعه پنجمین آلبوم استودیویی خود، Queen را منتشر کرد.

در مدتی کوتاه این آلبوم چندین رکورد را شکسته است. رادیو Beats 1 Radio به دلیل پخش مناظره میناژ دربازه این آلبوم بالاترین امتیاز خود را به دست آورده است. میناژ نخستین هنرمند زنی است که آهنگی در لیست ۱۰۰ آهنگ برتر موسیقی اپل دارد. او در حال حاضر دارای ۲۱ آهنگ در لیست ۱۰۰ آهنگ برتر است.

بحث و گفتگو:
اما آلبوم این آلبوم بدون جنجال نبوده است. میناژ به دلیل فراخوانی دیگر موسیقیدانان مشهور از جمله دریک و ۵۰ سنت، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اما اشعار مشکوک او در رابطه با دگرباشان جنسی همه را به تعجب وا داشته است.

در دومین آهنگ این آلبوم، او می گوید: “چه کسی آن را با نیکی میخواهد؟ / من دارم مثل هیپ ها می کشم / آنها من را در حالیکه میگویم “یپیه” می بینند / خانه “مثل گریفی” شده است / حالا آنها “مثل” دختران “شده اند” / “اکنون همه چیز اما دارد”.

استفاده از کلمه “sissies” است که مردم را خشمگین کرده است.

sissies به معنی “رفتار زنانه یا ضعیف”، اغلب به شکل تحقیرآمیزی برای مردان همجنسگرا استفاده می شود.

اما اشعار این آهنگ به یکی از آهنگ های قدیمی تر او، Dead Wrong در سال ۲۰۰۸ بازمیگردد. او در این آهنگ میگوید: «آنها اولتو را دوست دارند / سپس آنها را عوض می شوند / بله، آنها مانند faggots تغییر می کنند / به همین دلیل من لاماها را در پارچه های گاببان نگه میدارم “.

استفاده او از واژه faggots باعث شده است که میناژ به عنوان یک خواننده همجنسگراستیز شناخته شود. اگرچه او برای استفاده از الفاظ این چنینی از طرفداران دگرباش جنسی خود عذرخواهی کرده است، اما برخی معتقدند که او دوباره و در آلبوم جدیدش این کار را تکرار کرده است.

طرفدار ۲۴ ساله میناژ، شاهم، به آنها گفت:” با وجود عذرخواهی و نشان دادن عشق و حمایت از طرفداران همجنسگرا توسط میناژ، آلبوم جدید او پاسخی مستقیم به بسیاری از انتقادات آنلاینی بود که او برای اشعار همجنسگراستیزش در گذشته دریافت کرده است. این آلبوم قطعا ادامه [Dead Wrong] است.

Young Thung:
میناژ همچنین رقیب خود یانگ تانگ را هدف قرار داد.

Young Thug معروف،درلباسی از یک طراح لباس مشهور به روی جلد آلبوم جدید ۲۰۱۶ خود به اسم “نه، نام من Jeffrey است.” ظاهر شد.

میناژ در مورد تانگ اینطور میخواند: “با تانگ رابطه داشتم / من به این مزخرفات اشاره نمیکنم / او را در اتاق آرایشم دستگیر کردم / در حال سرقت لباس و چیزهای دیگر / من  به این nigga  تست های لیپ و چیزهای دیگر میدادم / چگونه می خواهی ادامه دهی؟ / نمی توانم بگویی S و چیزهای دیگر.”

مردم، میناژ را به خاطر تحقیر گردن زنانه بودن تانگ، با توجه به اینکه هیپ هاپ،  ازجمله صنایع بسیار مردانه و همجنسگراستیز است، مورد انتقاد قرار دادند.

مشکل میناژ با دگرباشان جنسی:

میناژ تا به حال به انتقادات وارد شده پاسخ نداده و علیرغم عذرخواهی برای ناسزاگویی های سابقش، برخی معتقدند که او  اکنون اشتباهات زیادی را مرتکب شده است.

در سال ۲۰۱۶،این خواننده، برای عدم حمایت از حمله تروریستی در کلوپ شبانه پالس در اورلاندو ، او مورد انتقاد قرار گرفت.

اخیرا، جاناتان ون نس، Queer Eye، میناژ را برای حضور در عکس روی جلد Harpers Bazaar روسیه مورد انتقاد قرار داد. ون نس استدلال کرد که اگر او یک متحد  واقعی دگرباشان جنسی بود، از سیاست های دگرباش ستیز روسیه انتقاد بیشتری میکرد.

Queer Updates در توییتر نوشت: “میناژ متوجه اینکه ۹۹٪ از درآمدش از همجنسگرایان است نیست. او نه تنها هیچوقت به طور آشکارا از جامعه ی دگرباشان جنسی حمایت نکرده است، بلکه از اصطلاحات مخربی مانند “تغییر کردن به faggots” استفاده کرده است.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/nicki-minaj-is-in-hot-water-for-homophobic-lyrics-on-her-new-album-queen/#gs.tTFbu3o

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com