معاون نخست وزیر ایتالیا والدین همجنسگرا را  “غیر طبیعی” خطاب کرده و قول داده است که تنها به خانواده های دگرجنسخواه رسمیت ببخشد.

ماتئو سالوینی، رهبر راستگرای افراطی حزب لیگ شمالی، به دلیل سخن گفتن علیه مهاجران، اسلام و اتحادیه اروپا محبوبیت پیدا کرده است.

او مدت کوتاهی پس از انتصاب به عنوان معاون نخست وزیر در ماه ژوئن، در کنار رهبر پنج ستاره جنبش، لوئیجی دی مایو و دو سیاستمدار ملی گرا، برای انتصاب مارچلو فائو، خبرنگار همجنسگراستیز به عنوان سرپرست رادیوی عمومی Rai  تلاش کردند.

سالوینی در مصاحبه ای با خبرگزاری کاتولیک La Nuova Bussola Quotidiana مخالفت شدید خود را با والدین رنگین کمانی و ازدواج همجنسگرایان را ابراز کرد.

این سیاستمدار چپگرای ۴۵ ساله پوپولیست، که همچنین وزیر کشور ایتالیا است، هنگامی که از او درباره ازدواج همجنسگرایان سوال شد، پاسخ داد: “من در این مورد موضع به شدت مخالف دارم.”

ایتالیا از سال ۲۰۱۶ تا به حال اتحادیه های مدنی دگرباشان جنسی را به رسمیت شناخته است، اما همانند بسیاری از کشورها در طول چند سال گذشته، ایتالیا نیز شاهد افزایش دگرباش ستیزی در بین سیاستمداران بوده است.

سالوینی نمونه ای از نفوذش در اصلاح قوانین برای حذف جنسیت خنثی از منابع دولتی را برای اطمینان بازگشت به دگرجنسخواهی ارائه داد.

او گفت: “هفته گذشته به من گفته شد که در وب سایت وزارت کشور و در فرم های کارت شناسایی الکترونیکی” والدین ۱ “و” پدر و مادر ۲ “وجود دارد. بلافاصله سایت را با اصلاح تعریف” مادر “و” پدر “تغییر دادم. این یک چیز کوچک است، یک سیگنال کوچک است، اما مسلم است که من هر کاری که ممکن است به عنوان وزیر کشور انجام میدهم تا تغییرات در قانون اساسی اعمال شود.”

او سپس افزود: “به نظر می رسد بدون هیچ دلیلی به سمت اجاره رحم برای بچه دار شدن و چیزهای وحشتناک دیگر میرویم.  قطعا نه.”

هنگامی که مسئله فرزندپذیری دگرباشان جنسی مطرح شد، سالوینی متعهد شد تا هر کاری که می تواند انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که همسران همجنسگرا از حقوق مشابه با همتایان دگرجنسخواه برخوردار نشوند.

وی گفت: “ما از خانواده طبیعی بر اساس اتحاد بین یک مرد و یک زن دفاع خواهیم کرد. من تمام قدرت های ممکن را به کار خواهم برد.”

در ماه ژوئیه، وزیر جدید خانواده ایتالیا، لورنزو فونتنا، با محکوم کردن والدین رنگین کمانی به استفاده از شیوه هایی که “توسط سیستم حقوقی ایتالیایی ممنوع شده” در خارج از کشور برای بچه دار شدن، گفته است که خانواده های همجنسگرا “وجود ندارد”.

این سیاستمدار و عضو اتحادیه شمال لیگ با سابقه همجنسگراستزی، گفت که او علیه همجنسگرایان نیست و افزود: “من دوستان همجنسگرای زیادی دارم … بالاخره، من سالهای زیادی در بروکسل، جایی که بسیاری از همجنسگرایان در موقعیت های قدرتمند هستند، زندگی کرده ام. “

این سیاستمدار افزود: “من کاتولیک هستم، آن را پنهان نمی کنم. و به همین دلیل است که اعتقاد دارم که خانواده طبیعی متشکل از یک کودک با یک مادر و یک پدر است. “

هنگامی که مصاحبه کننده سوالات در مورد نحوه عملکرد او در برابر فرزندان خانواده های همجنسگرا ادامه داد، او گفت: “آه، به خاطر خدا! هیچ گونه تبعیضی نسبت به کودکان رنگین کمانی وجود نخواهد داشت. حمایت از کودکان برای تمام کودکان و بدون در نظر گرفتن والدین آنها و بی هیچ تبعیضی ارائه خواهد شد.”

هنگامی که از او در مورد خانواده های رنگین کمانی و فرزندان آنها سوال شد، او گفت: “بر اساس قانون، آنها در حال حاضر وجود ندارد.”

دیدگاه های سالوینی منعکس کننده دیدگاه های پاپ فرانسیس که در ماه ژوئن اعلام کرد که زوج های همجنسگرا نمی توانند خانواده های واقعی را ایجاد کنند و سقط جنین مانند هولوکاست است، پیروی میکنند.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/13/gay-surrogacy-horror-italy-deputy-prime-minister/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com