یک مدرسه از اخراج مشاور خود دفاع کرده است و ادعا می کند که او “الگوی خوبی” برای دانش آموزان نیست.

دبیرستان رون کالی در ایندیاناپولیس، ایالت ایندیانا، به دلیل اخراج مشاور، شری فیتزشرالد، توسط دانش آموزان و والدین تحت فشار قرار گرفته است.

ادعا شده است که این مدرسه کاتولیک، فیتزشرالد را پس از آنکه فردی ناشناس از او یک نسخه کپی از گواهی ازدواج او را درخواست کرده و برای مقامات مدرسه فرستاد، اخراج کرده است.

مدرسه به فیتزشرالد این گزینه ها ارائه داد: پایان دادن به ازدواج، استعفاء یا اخراج.

روزنامه ستاره ایندیاناپولیس گزارش می دهد که او بعدا اخراج شد.

مدرسه در حال حاضر یک بیانیه عمومی را منتشر کرده است که تنها باعث خشم بیشتر شده است.

در این اعلامیه آمده است: “مدارس کاتولیک، وزارتخانه های کلیسای کاتولیک هستند، و معلمان، مشاوران مدرسه و مدیران وزرای حیاتی در تقسیم ماموریت کلیسا هستند. انتظار می رود که [اعضا و کارکنان مدرسه] الگو های خوبی برای دانش آموزان باشند و به صراحت با تدریس کلام خدا به دانش آموزان، آنها را به بلوغ مسیحی هدایت کنند. رفتار شخصی هر معلم، مشاور، مدیر و کارکنان، هم در مدرسه و هم دور از مدرسه، باید از آموزه های کلیسای کاتولیک حمایت کند، تا بتواند الگوی خوبی برای دانش آموزان باشد. این تعالیم شامل و نه محدود به موارد ذیل می شود: احترام به شأن هر انسان از زمان لقاح تا مرگ طبیعی، مراقبت از خلقت خدا ، اعتقاد به احترام جنسی به همه اشخاص و در نظر گرفتن ازدواج به عنوان پیمانی بین یک مرد و یک زن به عنوان نشانه ای از عشق و وفاداری به خدا و کلیسای او.

“این انتظارات به وضوح در قراردادهای کارکنان مدرسه و شرح شغل های وزارت کار تعریف شده است، بنابراین هر کارمند می تواند در مورد اشتغال خود، قبل از شروع هر سال و قبل از امضای قرارداد سالانه، تصمیم گیری کند. هنگامی که انتظارات یک قرارداد برآورده نشود، کارمند و مدرسه تلاش خواهند کرد تا به یک قطعنامه دست یابند تا الزامات قراردادی برآورده شود.”

این بیانیه افزود: “رونکالی جزئیات مربوط به پرسنل مدرسه را مورد بحث قرار نمی دهد. رونکالی مسئولیت خود را نسبت به رفتار عادلانه با همه کارکنان و  عدم بحث در مورد اشتغال آنها در انجمن های عمومی را جدی میگیرد. همه کارکنان باید حق داشته باشند وضعیت شغلی خود را با روشی عادلانه، حرفه ای و خصوصی بررسی کنند.”

ستاره گزارش می دهد که فیتزجرالد یک وکیل را استخدام کرده است.

او در یک پست در رسانه های اجتماعی گفت: “ممکن است بعضی از چیزهایی که به زودی رخ خواهند داد را بشنوید. من می خواهم حقایق و آنچه اتفاق می افتد را با شما در میان بگذارم. من از همه شما برای اینکه پیشتر همه چیز را به اشتراک نگذاشته ام، عذرخواهی میکنم.

“در طی ۱۵ سال گذشته که من در رونکالی بوده ام، مجبور شدم رابطه ۲۲ ساله ام با کسی که دوستش دارم و با او خانواده تشکیل داده ام را  را پنهان کنم . اما من مجبور به پنهان کردن این مساله از دوستانم و سکوت در این مورد بودم چرا که بر ملا شدن این مساله میتوانست باعث شود که من را از دست بدهم. خوب امروز همه چیز به پایان می رسد. کسی  گواهی ازدواج من در هانکوک را به دست آورد و آن را در اختیار [مدرسه] گذاشت. “

او افزود: “من به آنها اطلاع خواهم داد که قصد ندارم طلاق بگیرم، قصد استعفاء هم ندارم و قصد ندارم از دست دادن کارم را به دلیل کسی که عاشقش هستم را از کسی پنهان کنم. من از شما می خواهم که برای خانواده ام دعا کنید وبرای تغییر در جهان، و بدانید که من در طی ۱۵ سال گذشته عاشق کارم بوده ام. چیزی که من همیشه در مورد رونکالی دوست داشتم، این بود که دانش آموزان همیشه برای انجام کارهای درست اقدام میکنند.”

صدها تن از والدین، دانش آموزان و فارغ التحصیلان، پیام هایی برای حمایت از معلم ارسال کرده و از اقدامات مدرسه شکایت کرده اند.

طبق گزارش RTV6، دانش آموزان در مدرسه، در حال برنامه ریزی تظاهرات حمایت از دگرباشان جنسی در حمایت از مشاور اخراج شده ، در زمان آغاز مجدد کلاس ها به سر می برند.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/13/school-fires-lesbian-guidance-counselor-not-good-role-model/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com