اوون سیرد گفت که بعد از ظهر شنبه پس از بازگشت از گردش روزانه با دوستانش در جشن غرور برایتون، در Asda در Lancing نشسته بود.

او به The Argus توضیح داد که دو زن و دو کودک در هنگام وارد شدن به سوپرمارکت با الفاظ رکیک همجنسگراستیزانه مانند “مرد همجنسگرای چاق” و “دگرباش چاق” حمله کردند.

اوون ۵۱ ساله که در بازداشتگاه مرکزی کار می کند، گفت که درگیری در Asda به خشونت افزایش یافت به طوری که او مجبور شد یکی از زنان را متوقف کند.

سیرد به  The Argusگفت: “فکر می کنم آنها تصور می کردند من همجنسگرا هستم.”

او ادامه داد: “او درست در صورت من فریاد میزد. من به او گفتم که او باید از من فاصله بگیرد، اما به سر و صدا ادامه داد. در نهایت او به خشونت متوسل شد، من مجبور شدم او را با دست نگه دارم و به او دستبند بزنم. کارگر مغازه او را دور کرد. من به کارکنان Asda گفتم که متاسفم و چون من نمی دانستم دلیل این رفتارها چیست. “

او گفت که کارکنان آنها را از هم جدا کردند، اما زن به راهرو شراب ها رفت و سپس یک بطری شراب را در سرش اوون شکست.

سیرد افزود: “او میخواست بطری را به روی سرم بشکند. او بطری را پرتاب کرد و همین طور که من سرم را چرخاندم، بطری به پشت سرم برخورد کرد.”

سیرد این حمله را “بسیار تکان دهنده”  توصیف میکند و به مقاله محلی گفته است که او تا پایان ماه در مرخصی استعلاجی خواهد بود. او بر این باور است که این حادثه جنایت ناشی از تنفر از همجنسگرایان است.

با این حال، به نظر می رسد پلیس در حال بررسی این حمله به عنوان یک جرم خشونت آمیز، و نه یک جرم ناشی از تنفر بررسی است.

PinkNews با پلیس ساسکس تماس گرفته است.

تخمین زده می شود که بیش از ۳۰۰،۰۰۰ نفر در روز شنبه (۴ اوت) در مراسم رژه غرور براتون حضور داشته اند.

فعالان حامی تراجنسی ها رژه غرور برایتون را، به عنوان پاسخ تندی به گروه ضد تراجنسی که در ماه ژوئیه موجب اخلال در رژه غرور لندن شده بودند، رهبری کردند.

همچنین جشن غرور برایتون در روز شنبه و در پارک پرتسون با اجرای برنامه توسط بریتنی اسپیرز همراه بود که سر خط خبرها را از آن خود کرد.

با این حال، هنگامی که این خواننده آخرین آهنگ خود را در مقابل حدود ۵۷،۰۰۰ نفر به پایان رساند، طرفداران در ایستگاه قطار درگیر نزاع شدند.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‌‎فیس بوک ما:
‌‌‌‌‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:‏
‌‌‏http://dharmamartia.org
‌‎صفحه خبر وب سایت :
‏http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‌‎
کانال تلگرام ما:
‌‌‏https://telegram.me/DharmaMartia
‌‎همکاران ما:
‌‌‏رسانه همیاری: ‌‌‏
‏http://media.hamyaari.ca
‌‌‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
‏www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/08/08/woman-smashed-wine-bottle-over-mans-head-in-homophobic-attack-at-brighton-pride/

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com