یک ویدیو عجیب و غریب که مردم را برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات آتی روسیه تولید شده است، با نشان دادن دو مرد که در حال برهنه شدن هستند، به پایان میرسد.

این ویدیو در حوزه سامارا و پیش از دوازدهمین دوره انتخابات که در روز نهم مارس برگزار میشود، منتشر شده است.

این ویدئو، دو مرد را در حالت نشسته به روی یک نیمکت پارک، سوار اتوبوس، ایستاده در کنار یکدیگر، در حال دفع ادرار و در نهایت در حال ورود به یک آپارتمان نشان میدهد.

هنگامی که آنها وارد آپارتمان می شوند، به اتاق خواب می روند که در آن شروع به در آوردن لباس های خود می کنند. سپس یکی از مردان به حالت دمر و با لباس زیر، به روی تخت دراز میکشد. مرد دیگر با بستن در، بیننده را متقاعد می کند که آنها رابطه جنسی خواهند داشت.

سازندگان ویدیوی ناشناس هستند، اما این ویدئو در شبکه های اجتماعی در روسیه جنجالی شده است. بعضی از کاربران رسانه های اجتماعی گمانه زنی کرده اند که دولت محلی این ویدیو را ساخته است.

مردم نیز از این ویدئو به دلیل القاء این پیام که افرادی که در انتخابات شرکت نمی کنند همجنسگرا هستند و بنابراین “بد” هستند، آنرا مورد انتقاد قرار دادند.

ک کاربر رسانه اجتماعی نوشت: “پیام این ویدیو، که همانا “اگر شما به نظرسنجی نمی روید، پس شما همجنسگرا هستید” است، بسیار بچه گانه است!”

این اولین تبلیغ انتخاباتی همجنسگراستیز نیست:

روسیه در استفاده از تبلیغ های همجنسگراستیز برای تشویق مردم به رای دادن  شهرت دارد.

در راستای انتخابات فدرال ماه مارس در روسیه، یک آگهی تلویزیونی به روس ها هشدار داد که اگر آنها رای ندهند، کشور به یک بهشت همجنسگرایان تبدیل خواهند شد.

میخائیل توماسف، رئیس صندوق دگرباشان جنسی روسیه، گفت که آخرین ویدیو بخشی از یک روند نگران کننده جدید است.

او به Gay Star News گفت: “من این ویدیو را به عنوان یک موج جدید استفاده از دگرباشان جنسی بعنوان افراد مخالف اجتماع و غیر مسئول میدانم که بار دیگر نشان می دهد که نیاز به لغو قانون سال ۲۰۱۳، که عملی مشابه در این سطح، و نتیجه انزجار فتنه انگیز مردم است، داریم”.

در سال ۲۰۱۳، ولادیمیر پوتین روس قانون ممنوعیت “تبلیغ همجنسگرایی” را معرفی کرد. این قانون نشان دادن علاقه و عشق همجنسخواهانه در منظر عممومی را ممنوع میکند. افراد زیادی تحت این قانون و تنها به دلیل به احتزارا در آوردن پرچم رنگین کمان یا برگزاری تظاهرات در حمایت از حقوق دگرباشان جنسی متهم شده اند.

اما برخی از افراد، از جمله ماکسیم نوروف ۱۶ ساله، برای انتشار محتوایی که تبلیغ برای همجنسگرایی محسوب میشده است، در رسانه های اجتماعی متهم شده اند.

مقامات در تاریخ ۷ آگوست نوروف ۵۰ را هزار روبل (۷۷۳ دلار آمریکا)  برای انتشار عکس در شبکه اجتماعی Vkontakte جریمه کردند. یک دادگاه یک نوجوان را پس از انتشار تصاویر پسران در Vkontakte، به “تبلیغ همجنس گرایی در میان افراد زیر سن قانونی”  متهم کرد دانست.

این ویدئو را میتوانید در زیر تماشا کنید:

Предвыборная агитация в Самаре

В соцсетях в Самарской области появился «вирусный» предвыборный ролик. Местные активисты предполагают, что ролик запущен специалистами по «черному пиару» из администрации области.В видеоролике два молодых человека ругают чиновников и заявляют о нежелании идти на выборы. Сюжет заканчивается неожиданно: молодые люди, оказавшись одни в квартире, начинают раздеваться, из чего зритель может сделать выводы, что оба они геи.#Самара #выборы۲۰۱۸ #агитация #дно #мненепох

Publicerat av Московский активист Tisdag 7 augusti 2018

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia 

وب سایت ما:‏

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com