در روز سه شنبه (۷ اوت)، یک حزب سیاسی با تمرکز به موضوعات و مسائل دگرباشان جنسی در تل آویو، اسرائیل تأسیس خواهد شد.

بنیانگذاران گفته اند که این حزب تنها حزب سیاسی اسرائیل برای پیشرفت حقوق جامعه دگرباشان جنسی خواهد بود.

بنیانگذار این حزب، امری کلمن، گفت که نمایندگی  دگرباشان جنسی توسط حزبی متمرکز بر مسائل آنها و تشکیل شده از اعضای جامعه دگرباشان جنسی، بهتر مدیریت خواهد شد.

کلمن گفت: “بسیاری از احزاب دوست دارند که بگویند که از حقوق دگرباشان جنسی حمایت میکنند، اما ما می توانیم مبارزات خود را توسط خودمان ترتیب دهیم. دگرجنسخواهان نمی توانند ما را نمایندگی کنند. وقت آن است که نمایندگان خودمان را داشته باشیم. ما یک جامعه سازمان یافته هستیم و دستاوردهای فعلی ما، حاصل تلاش خودمان است.”

کلمن، که مدیر اجرایی یک شرکت بازاریابی است، اظهار داشت که در حالی که جریان اصلی احزاب سیاسی در اسرائیل اغلب به طور عمومی حمایت خود را از جامعه دگرباشان جنسی اعلام می کنند، این تمایلات به ندرت به عمل تبدیل می شوند، مانند استخدام تعداد بیشتری از اعضای دگرباشان جنسی.

کلمن با اشاره به جشن غرور تل آویو که بیش از ۲۵۰،۰۰۰ شرکت کننده را جذب می کند، آنرا به عنوان شواهدی مبنی بر اینکه بسیاری از اسرائیلی ها علاقه مند به پیشرفت دگرباشان جنسی هستند، دانست. وی گفت: «این ثابت می کند که بسیاری از مردم  حقوق دگرباشان جنسی را یک مسئله مهم و بخشی از ارزش هایشان می دانند و تنها چیزی که مانده حق آنها برای رای دادن است.”

تنش سیاسی در مورد حقوق دگرباشان جنسی:
تل آویو به عنوان یک قطب برای جامعه دگرباشان جنسی در خاورمیانه شناخته شده است.

با این حال، در هفته های اخیر، تنش های سیاسی در رابطه با حقوق دگرباشان جنسی در اسرائیل رو به افزایش گذاشته است.

ماه گذشته، پس از آنکه لایحه جایگزینی تحت حمایت دولت شامل دگرباشان جنسی نشد، اعتراضات زیادی در چندین شهر در سراسر کشور، اسرائیل را به حالت تعطیل درآورد. برخی از بزرگترین شرکت های اسرائیلی و شرکت های چند ملیتی بر حمایت خود از حقوق جایگزین برای جامعه دگرباشان جنسی تاکید کردند.

این تظاهرات ها باعث شد که رژه غرور  اورشلیم  درهفته گذشته، تحت نظارت شدید امنیتی برگزار شود.

بیش از ۲۰،۰۰۰ نفر در کنار هزاران نفر از پلیس و پرسنل امنیتی در رژه غرور شرکت کردند.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia 

وب سایت ما:‏

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com