تیگ نوتارو، کمدین مشهور اعلام کرد که الن دجنرس، میزبان الن شو با روش های بسیار خلاقانه برای خوشحال کردن او زمانی که او احساس خوبی ندارد، دوستان دیگرش را تحت اشعاع قرار داده است.

در یکی از قسمت های الن شو، الن و تیگ در مورد دوستی شان، به ویژه اینکه چگونه الن با فرستادن یک گروه موزیک ماریاچی به خانه نوتارو سعی کرد که او را از احساس نا امیدی نجات دهد، به گفتگو نشستند. اما، مهمتر از همه، الن همچنین ملکه مبدل پوش آدل را به خانه نوتارو فرستاد.

نوتارو گفت که برای چند دقیقه و در طول زمانی که ملکه مبدل پوش آدل وارد خانه او شده و آواز “سلام” را برایش میخواند، متقاعد شده بود که ادل واقعی به خانه اش آمده است.

هر چند، ایده فرستادن ملکه ادل به خانه نوتارو تصادفی نبود. الن در مورد اینکه چگونه نوتارو که یک موسیقیدان نیست – در روز تولد او و علی رغم حضور گروه های موسیقی مانند P! NK و Pharrell ،به سمت پیانو رفت و با ضربه زدن روی کلاویه های آن و با اعتماد به نفس آهنگ “سلام” را خواند، سخن گفت.

نوتارو گفت: “الن مرز دوستی ما را تعیین کرد. اگر احساس خوبی نکنم، از خودم می پرسم گروه موزیک ماریاچی من کجاست؟

این گفتگو را میتوانید در ویدئو زیر تماشا کنید:

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:
 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com