مهم نیست که شما در کجای طیف جنسی هستید، چیزی که مهم است این است که با دوست دخترتان خوب رفتار کنید. این کار را میتوانید با هدیه، تهیه یک شام رمانتیک، و یا کارها و چیزهای بزرگتری انجام دهید … مانند یک مسافرت لوکس.

از سفر گفتیم، چرا این در روز ملی دوست دختر، نزدیکترین و عزیزترین کس دنیا را به رویایی ترین نقاط در جهان نبرید؟ از صحنه های شلوغ، زیبایی غیر منتظره و تعطیلات شیک در کنار ساحل، این مکان های لزبین پذیر را در نظر داشته باشید.

یکی از پر جنب و جوش ترین ها: بوئنوس آیرس، آرژانتین:

آرژانتین یکی از کشورهای همجنسگراپذیر در آمریکای جنوبی است (اولین کشوری در این منطقه که ازدواج برابر را در سال ۲۰۱۰ قانونی کرد) و بوئنوس آیرس یک بنای تاریخی است. فرهنگ این شهر آنرا به مکانی نسبتا امن زوج های زن همجنسگرا تبدیل می کند. این خوب است، چرا که چیزهای زیادی در این شهر هست که شما نمی خواهید از دست بدهید. 

اماکن تاریخی مانند پلازا د مایو انقلابی، امکان خوردن استیک مشهور جهان و یک شب زنده داری رمانتیک رنگین کمانی در اطراف منطقه پالرمو، به خصوص کلوپ شبانه فیستا جولی، ،مواردی هستند که باید از آنها بازدید کنید.

طبیعت زیبا: اوکلند، نیوزیلند:

نیازی اینکه کسی به شما بگوید که نیوزیلند زیبا است، نیست؛ کافی است که فیلم ارباب حلقه ها را تماشا کنید. اما بهترین راه برای لذت بردن از این کشور هیجان انگیز، سفر به شهر شگفت انگیز اوکلند، جایی که دارای قوی ترین فرهنگ رنگین کمانی است، میباشد.

پیاده روی بین ۵۲ آتشفشان مختلف، آرامش در سواحل پاک، و یا تورهای آشپزی، راهی عالی برای تجربه غذاهای خوب محلی، برخی از کارهایی که میتوانید در اوکلند انجام دهید. مناطق پر جنب و جوش رنگین کمانی در K Road، Ponsonby Viaduct و Britomart، محل مناسبی برای اقامت هستند.

ملاقات مدرن و سنتی: توکیو، ژاپن:

توکیو را با کلیشه ها قضاوت نکنید: توکیو صحنه ای پر جنب و جوش است که بازدید از آن بسیار لذت بخش است. مناظر تاریخی شامل کاخ مبهوت کننده امپراتور، معبد Sensō-ji، و مغازه های منطقه Ginza، که میتوانید برای خرید به آنجا بروید، برخی از جذابیت های توریستی این شهر هستند. 

در ضمن، درخت آسمان افسانه ایی توکیو – یکی از بلندترین سازه های مجزا در جهان – دارای منظره ایی پانورامائی است که باعث می شود این سازه به داستانی در انتظار خلق شدن تبدیل شود. سپس، شب هنگام، شاهد ژاپنی ها در حال رقص و پایکوبی در منطقه رنگین کمانی شینجیو-نیکوم خواهید بود.

مهمانی در ساحل: پالما د مایورکا، جزایر بالئارس:

پالما به طور کلی سرچشکخ سرگرمی های رنگین کمانی است. بدیهی است، که این مکان در صورتی که به نشستن در ساحل و نوشیدن مشروبات الکلی با قیمتی کمتر از آب تمایل داشته باشید، اولین انتخاب شما خواهد بود. اما از برخی از مناظر زیبا می توانید با شرکت در تورهای دوچرخه سواری در جنگل های معروف این جزیره دیدن کنید. همچنین میتوانید از کلیساهای گوتیک دیدن کنید و یا به کشتی سواری در سراسر دریای شگفت انگیز بالئاریک بروید.

این مکان نه تنها به دلیل داشتن بارها و رستوران های دگرباش پذیر، بلکه به دلیل میزبانی جشنواره بین المللی لزبین الا (که معمولا در طول هفته اول سپتامبربرگزار میشود) ، تبدیل به سرزمین عجایب موسیقی با تمرکز روی لزبین ها میشود.

پایتخت لزبین ها : نورت همتون، ماساچوست، آمریکا:

National Enquirer در سال ۱۹۹۲ این شهر را”Lesbianville، USA”  نامیده است. اگر این مساله یک تأیید بزرگ نیست، من نمی دانم که چه چیز دیگری میتواند حکم تایید این شهر را داشته باشد. شهری که گاهآ به شوخی به عنوان پایتخت لزبین کشور نامیده می شود، امکاناتی بسیار بیشتر از شهری با تعداد زیادی لزبین ارائه میدهد.

رستوران های زیادی برای گیاهخواران و وگان ها، مانند کافه هی مارکت و لوبیا سبز در دسترس هستند. بار های شلوغ، با موسیقی زنده جلب توجه میکنند. این مکان در صورتی که شما مایل به غرق شدن در فرهنگ دگرباشان آمریکایی هستید، ایده آل است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
منبع:
 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com