مردم آنقدر دل‌شان از سختی‌های زندگی پر است که نیازی به سؤال پرسیدن برای حرف زدن ندارند. فقط به دنبال فرصتی هستند که خودشان را خالی کنند.

با نزدیک شدن به فصل تابستان موجی از تشویش و نگرانی مستاجران را فرا گرفته است. به صورت سنتی فصل اسباب‌کشی مستاجران و تمدید قرار دادهای اجاره، تابستان است. به این دلیل که اکثر مستاجران با مشخص شدن محل تحصیل فرزندان خود، در هنگام تعطیلات درسی ‌انها محل زندگی خود را به دل‌خواه یا از روی اجبار تغییر می‌دهند.

لشکر بیکاران در ایران به صف شده است. آن که بتواند، کارش می‌شود دستفروشی. آن که نتواند هم هر چه داشته باشد می‌فروشد؛ حتی شده از جسم و جانش.

در این میان مرفهینی از سیاسیون، سلبریتی ها و شخصیت های شناخته شده هم وجود دارند که بی دغدغه و در کمال خونسردی، به تفریحات لاکچری خود پرداخته و با بی توجهی به دغدغه های معیشتی مردم در دبی و کشورهای عربی به خوشگذرانی مشغولند.

در حالیکه کوچکترین اقدام و حرکتی از سلبریتی ها برای مردم جالب و قابل توجه است و به سرعت در شبکه های اجتماعی به بحث و گفتگو درباره آن می پردازند اما از این سو سلبریتی هایی همچون رامین رضائیان که پس از حضور در جام جهانی در دبی به خوشگذرانی مشغول بوده، هیچ توجهی به مشکلات وخیم اقتصادی مردم نکرده و این توهینی به ملت بزرگ ایران است و بس.

 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com