طبق گفته پسر عموی این ستاره موسیقی، او هیچ ارثی برای دوست پسرش، فادی فواز در وصیت نامه اش، در نظر نگرفته است. 

فادی فواز و جورج مایکل از سال ۲۰۱۱ تا هنگامی که مایکل به طور ناگهانی در دسامبر ۲۰۱۶ دار فانی را وداع گفت، در رابطه عاشقانه بوده اند. با این وجود، ظاهرا و طبق وصیت نامه، فواز از ارث این ستاره پاپ محروم شده است.

پسر عموی مایکل، آندروس جورجیو روز به روزنامه خورشید یکشنبه گفت که از فواز در وصیت نامه جورج مایکل یاد نشده است.

او گفت که با افرادی که در این وصیت نامه مورد خطاب قرار گرفته اند، تماس گرفته شده است. این افراد شامل خواهران، کارکنان و موسسات خیریه می شوند.

آندروس به روزنامه گفت که ممکن است برای تشویق فواز به ترک خانه جورج مایکل واقع در پارک رجنت، جایی که او هنوز ساکن است، مبلغی پرداخت شود.  

وی گفت: “فواز تهدید به رفتن به دادگاه عالی کرده است، اما من فکر می کنم اختلاف بر سر املاک باید با مستقیمآ با او حل و فصل شود. برای حل و فصل این مشکل، به او مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ پوند پیشنهاد شده است، اما من فکر می کنم اداره که برای راحت شدن از شر او باید چند میلیون دلار به او پرداخت شود.”

این خبر پس از آن اظهاران اخیر فواز مبنی بر آمادگی او برای فروش مایملک مایکل برای پایان دادن به اختلافات فعلی منتشر شد. با این حال، او بعدها توییت مربوطه را نوعی هک دانست.

او در پستی در توییتر گفت: “اجناس جورج مایکل برای فروش هستند. در صورت علاقه به خریداری آنها، لطفا به من اطلاع دهید. فروش آنها راهی است تا بتوانم مشکلات خود را با خانواده و وکیل او حل کنم. این راه حل را به این دلیل که من هیچ کمکی ندارم و از آنجا که هیچ کس دیگر انسان نیست، در نظر گرفتم. مایلم هر داستانی را نیز به فروش برسانم …من از ابراز احترام نسبت به جورج مایکل یا بقیه خسته شده ام. من برای حقوقم از جورج مایکل تا آخرین روز زندگی ام دفاع می کنم. و من هیچ شغلی نخواهم گرفت.”

همچنین گفته می شود که کنی گاس، همسر سابق مایکل، که در وصیت نامه، کنار گذاشته شده است، در رابطه با بنیاد گس مایکل، شکایت قانونی را اقامه خواهد کرد.

مایکل، پس از فوت ناگهانی در روز کریسمس  سال ۲۰۱۶، حدود ۱۰۵ میلیون پوند از خود به جای گذاشته است.

فواز همچنین در ایمیلهایی که در اختیار روزنامه خورشید قرار گرفته است ادعا کرد که مرگ مایکل در واقع یک خودکشی است. همچنین، توییت های فرستاده شده در ژانویه سال ۲۰۱۷ از حساب کاربری او، ادعا میکرد که مایکل قصد خودکشی داشته است اما بعدا او با انکار آنها و گفت که حساب توییترش هک شده است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/07/30/george-michael-fadi-fawaz-will/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com