دالی پارتون، جین فوندا و لیلی تاملین در حال گفت و گو برای نقش آفرینی در سریال کلاسیک ۹ تا ۵ ایی که مدت هاست در انتظارش بودیم، هستند.

اولین بار، این سه آیکون همجنسگرا در شاهکار کمدی سال ۱۹۸۰ که پیرامون تلاش سه زن در انتقام جویی از رئیس زن ستیزشان بود، گرد هم آمدند.

خبری بهتر از این که سریالی که مدتها انتظارش را میکشیدیم، در راه است، برای سال ۲۰۱۸ وجود ندارد. جین فوندا این خبر را تاکید کرده است.

وی در گفتگو با انجمن منتقدان تلوزیون ضمن تایید آغاز پروژه، گفت: “من تهیه کننده اجرایی این سریال هستم و با لیلی، از فیلم نامه نویسان این مجموعه کار کرده و با بقیه فیلم نامه نویسان صحبت می کنم. در حال حاضر، دالی، لیلی و من همگی قصد داریم که در این سریال نقش آفرینی کنیم. “

فوندا اضافه کرد که تنها در صورتی که این سریال به عنوان جشنی از شخصیت های توانمند زن باقی بماند، به نقش آفرینی در آن ادامه خواهد داد.

او همچنین اذعان کرد که آزار و اذیت جنسی – حتی با گذشت سی و هشت سال از ساخت سری اول این مجموعه، موضوعی کلیدی در فیلم بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

 فوندا به مجله سرگرمی هفته گفت: “من متاسفم که امروز وضعیت بدتر است. امروزه بسیاری از افراد شاغل در محیط کار توسط شرکتی سوم و به عنوان پیمانکار استخدام شده اند، بنابراین اگر مشکلی وجود داشته باشد، شما چکونه و به چه کسی شکایت می کنید؟ چه کسی برای شما مبارزه می کند؟ به علاوه با رونق گرفتن رسانه های اجتماعی و اینترنت، شما می توانید بسیار آسان به جاسوسی افراد دست بزنید. من فکر می کنم آزار و اذیت جنسی به دلیل ترسی که در مردان به وجود آمده است، کاهش خواهد یافت.”

فوندا و تاملین از سال ۲۰۱۵ در مجموعه گریس و فرانکی منتشر شده در Netflix با یکدیگر همکاری داشته اند.

این سه نفر در جوایز امی ۲۰۱۷، به عنوان نمایندگان این مجموعه و برای تاکید بر اهمیت آن در محیط سیاسی فعلی ایجاد شده توسط دولت ترامپ، دوباره به یکدیگر پیوستند.

فوندا توضیح داد: “در سال ۱۹۸۰ در ۹ تا ۵، ما از کنترل شدن توسط یک جنایتکار جنسی، خودخواه، دروغگو و ریاکار سر باز زدیم.”

تاملین افزود: “و در سال ۲۰۱۷، ما هنوز از کنترل شدن توسط یک جنایتکار جنسی، خود پسند، دروغگو و ریاکار سر باز میزنیم!”

پارتن گفت: “من شخصا، از زمانی که در فصل اول این سریال نقش آفرینی کردیم، منتشر ادامه اش بوده ام.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/07/26/dolly-parton-jane-fonda-lily-tomlin-9-to-5-sequel/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com