الن با همسرش پورتیا دراسی، بازیگر زن، در سال ۲۰۰۸ ازدواج کرد.

گمانه زنی هایی در مورد اینکه آیا الن و همسرش پورشیا قصد فرزند داشتن را دارند یا نه،در طول زمان تغییر کرده است.

با این حال، این ستاره تلویزیون، علی رغم علاقه اش به بچه دار شدن در سنین جوانی تصمیم گرفته است که فرزندی نداشته باشد.

او در آخرین مصاحبه خود، با جری ساینفلد در کمدی تلویزیونی اش در Netflix به اسم “کمدین ها در ماشین به صرف قهوه” می گوید: “هنگامی که من جوان تر بودم، واقعا می خواستم که بچه دار شوم – به دنبال پذیرش حضانت یک فرزند بودم.”

او افزود: “پورشیا از سر و صدای کودکان دراستخر خوشش نمی آید. اما او اسبهای بیشتری میخواهد.”

“ما در مورد آن صحبت کردیم …”

الن در سال ۲۰۰۸ با همسرش پورتیا، بازیگر تلویزیونی که در سریال هایی از قبیل “رسوایی” و “توسعه دستگیری”،نقش آفرینی کرده است ازدواج کرد.

پیشتر این میزبان برنامه تلوزیونی الن شو، مساله بچه دار شدن را در سال ۲۰۱۶ و در مصاحبه ای با برنامه “سبک یکشنبه” مطرح کرد.

الن تایید کرد که با پورشیا در مورد بچه دار شدن صحبت کرده است: “ما در مورد آن صحبت کردیم. اما ما تصمیم گرفتیم که اجازه دهیم که با فراموش کردن مساله بچه دار شدن و بستن پرونده اش برای همیشه، مکالمات ما قطع نشود و مبلمان نمان از گزند آب انگور چسبنده در امان باشد.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/ellen-degeneres-opens-up-about-wanting-a-baby-and-reveals-reason-she-didnt/#gs.rUolVNo

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com