جمهوری خواهان تحت رهبری نماینده جف دانکن (R-SC) لایحه جدیدی را برای ممنوعیت احتزاز پرچم رنگین کمان توسط سفارتخانه ها معرفی کرده اند.

لایحه ای که در کمیته امور خارجی مجلس معرفی شده است، احتزاز هر پرچمی به غیر از پرچم ایالات متحده در اماکن دیپلماتیک و کنسولگری های ایالات متحده و دیگر اماکن را ممنوع می کند.

در حالی که این لایحه سفارتخانه ها را از احتزاز هر پرچمی به جز پرچم آمریکا منع می کند، سفارتخانه ها بارها و بارها پرچم رنگین کمان را برای حمایت از برابری دگرباشان جنسی مورد استفاده قرار داده اند. حامیان این لایحه به پرچم دیگری به جز پرچم رنگین کمان به عنوان پرچمی نگران کننده اشاره نکرده اند.

دفتر دانکن در بیانیه ای گفت: “پرچم ایالات متحده تنها و بزرگترین نماد آزادی است که جهان تا به حال به خود دیده است، و هیچ دلیلی برای به احتزاز در آوردن پرچمی جز پرچم ایالات متحده آمریکا، این افتخار قدیمی در سفارتخانه ها و اماکن متعلق به ما در سراسر جهان وجود ندارد.”.

این لایحه که در حال حاضر ۳۰ طرفدار دارد، شامل جمهوریخواهان و بسیاری با سوابق طولانی علیه دگرباشان جنسی را شامل میشود. دانکن، نماینده استیو کینگ (R-IA) و نماینده لوئی گمرت (R-TX) – که از طرفداران این لایحه هستند – در سال ۲۰۱۵ لایحه دیگری که در صورت تصویب، دادگاه فدرال را از رای به نفع قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان منع میکرد، در اختیار مجلس قرار دادند.

این لایحه به وضوح از هر گونه اشاره به مجلس قانونگذاری ایالتی، خودداری کرده است. کارولینای جنوبی، ایالتی که دانکن نمایندگی اش را بر عهده دارد، چندین هفته پیش، پرچم کنفدراسیون را بالای عمارت پارلمان ایالتی به احتزاز در آورد. دانکن در این مورد اظهاری نظر نکرده است.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.lgbtqnation.com/2018/07/republicans-congress-want-ban-embassies-flying-rainbow-flag/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com