در بزرگداشت Comic-Con و فیلم Batgirl که به زودی به اکران عمومی خواهد رسید، تعدادی از بازیگران مورد علاقه ما، از جمله جودی فاستر، واندا سایکس و تیگ نوطارو وای، برای ایفای نقش در بخش Conan، مورد آزمایش قرار گرفتند.

در این ویدئو، نوطارو با خضوع معمول اش ظاهر میشود، در حالی که فاستر با اعتماد به نفس ظاهر شده و به بهترین شکل نقش بابرا گوردون را بازی میکند. سایکس سیاسی می شود و سؤال می کند که چرا جهان زمانی که در آنش است و دولت ترامپ کودکان را از والدین جدا میکنند. اما در نهایت، در نهایت او نقش Batgirl را اجرا میکند.

در همین حال، ستاره پارک ها و اتفریح (Parks and Recreation) نیک آیفرمن، برای این آزمایش می آید و از این واقعیت که به عنوان یک مرد نمی تواند نقش زن را بازی کند،متاسف میشود.

بر اساس گزارش The Mary Sue، هیلاری سوانک، ماریا بامفورد، و کریستن شال نیز اجراهای سرگرم کننده ایی در آزمایش برای این نقش که توسط کریستین هودسون نویسنده کرگدن نوشته شده است ارائه دادند. در حالی که جاس وادون در ابتدا برای فیلم نامه نویسی و کارگردانی این فیلم به پروژه پیوسته بود، اما او برای ایجاد فضای بیشتر برای زنان، این پروژه را ترک کرد.

ویدئوی این آزمایش خنده دار زیر را تماشا کنید.

 

جودی فاستر، بازیگر و کارگردان آشکارا همجنسگرا، اولین بار در سال ۲۰۱۳ و در مراسم گولدن گلوب آشکار سازی کرد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.advocate.com/comedy/2018/7/20/jodie-foster-wanda-sykes-and-tig-notaro-vie-play-batgirl

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com