ترانه علیدوستی که مدتی پیش از کمپین ضد تحریم سپاه حمایت کرده و دفاع جانانه ای از پاسداران رژیم انجام داده بود اینبار با طراحی یک بازی از مردم خواست جهت صرفه جویی وسیله های برقی را خاموش کنند!

ترانه علیدوستی که با بازی در سریال شهرزاد و دریافت دستمزد نجومی نمک گیر این رژیم شده است ( تهیه کننده شهرزاد سیدهادی امامی از مافیای شناخته شده سپاه است) سعی میکند که با حمایت های یواشکی از این رژیم بار مسئولیت حکومت و دولت را در قبال مردم کم کند و خود مردم را مسئول تمام این مشکلات جلوه دهد.

ترانه علیدوستی با این بازی توییتری سه خدمت به حکومت کثیف اخوندی کرده است:

۱- همه چیز را سرگرمی و شوخی جلوه داده و با سیاه بازی میخواهد مشکلات مملکت را حل کند

۲ با این توییت مردم را عامل اصلی مشکلات مملکت معرفی کرد

۳- پیکان انتقادات را از دولت و حکومت منحرف کرده است

این سلبریتی ها همگی مهره نظام هستند و مواقعی که مردم با هم متحد میشوند سر بزنگاه بازی راه می اندازند و افکار عمومی را منحرف میکنند نشان به آن نشان که موقع نمایش انتخابات صفحات شخصیشان یکدست پر میشود از شعار من رای میدهم و تصویر انگشت جوهری!

 

این توئیت ترانه علیدوستی

” یه پیشنهاد. بیایید بازی. هرکی این توئیت رو دید به مدت ۶۰ثانیه همه لوازم برقی اتاقی که توشه رو خاموش کنه. بعدشم ریتوییت.

من شروع کردم؛ ۹:۴۹ صبح 🙂 “

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com