ولوو، سازنده خودرو سوئدی،  میتوانست با پیروی از شرکت های بزرگ جهان، پرچم رنگین کمان را بر روی جدیدترین خودروی خانواده خود قرار دهد.

اما این شرکت با پارک کردن این ایده، در عوض با ایجاد همکاری با مرکز خرید وست فیلد در لندن به ایجاد مجموعه ای از نشانه ها با هدف ارائه پارکینگ برای خانواده های رنگین کمانی پرداخته است.

این ایده بخشی از کمپین تبلیقانی مدل جدید خودرو V60 این شرکت است که در تاریخ ۹ ژوئیه راه اندازی شده و  با یک کمپین تبلیغاتی به نام “مدل جدید خانواده” همراه است.

این شرکت اعلام کرده است که اینکه در طول سال ها تعریف خانواده تکامل یافته است را به رسمیت میشناسد و از این رو، نمادهایی از نمونه های مختلفی از خانواده در جامعه، که شامل زوج های هم جنسگرا، والدین بیوه و ,والدین و کودکان تنها میشود را ارائه دهد.

مایک جانستون، مدیر استراتژی بازاریابی شرکت خودروسازی ولوو در انگلستان گفت: “معرفی V60 جدید به ما فرصتی عالی برای جشن گرفتن خانواده های مدرن در تمام جنبه های آن می دهد. به عنوان تکراری از تعریف معاصر دسته های خانواده های طبقه متوسط ما، V60 کاملا منعکس کننده رویکرد انسان محور ما به طراحی خودرو است که هدف آن زندگی آسانتر و ایمن تر صاحبانش است.”

علاوه بر نشانه های معمولی برای پارکینگ خانواده که معمولا خریداران می بینند، مرکز خرید وست فیلد در منطقه بوش شاپرد لندن با پارکینگ هایی با خانواده های همجنسگرا و والدین بیوه تزئین شده است.

“ما فکر میکنیم ایده تعبیه پارکینگ برای خانواده های رنگین کمانی بسیار عالی است و خرید هفتگی هر زوج به تازگی پدر و مادر شده همجنسگرا، مانند تام دلی و داشتین لنس سیاه را، با داشتن پارکینگ های اختصاصی خانواده های رنگین کمانی، تسهیل خواهد شد.”

 
ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
 
‏‎فیس بوک ما:
وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
 
منبع:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com