رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان قزوین گفت: متاسفانه در تورهای خارجی غیرمجاز فعل حرام انجام می‌شود و همسر یک آقایی با دوست پسرش به سفر خارجی رفته و اتاق هم می‌گیرد.

 

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان قزوین در جلسه با حضور مدیران ارشد این استان گفت: صنعت توریسم و گردشگری یک اقتصاد مستقل و ارزآور به حساب می‌آید که با امید کارآفرینی و جاذبه‌های گردشگری ایران تشکیل شده است. اما متاسفانه از بودجه فرهنگ خبری نیست و هیچ حمایت صنعتی وجود ندارد. برای همه اقدامات در استان ، طرح آمایش وجود دارد که اگر برای گردشگری وجود داشته باشد، ما اطلاعی نداریم!

“علی مولاوردیخانی” گفت: مشکلاتی که امروزه با آن مواجه هستیم، با خانواده‌های ما سروکار دارد. افراد غیرمجاز و غیر مسئول به صورت غیرقانونی در غالب افراد، گروه‌ها و تیم‌ها تحت عناوین مذهبی، طبیعت گردی، ایجاد شبکه‌های مجازی غیرقانونی با هدف مقاصد فریبنده و ظاهری زیبا به دنبال سودجویی هستند. اما عواقب این اقدامات چیزی جز دین گریزی، بی‌بندوباری و نافرمانی مدنی نیست.

وی در خطاب به مدیران ارشد استان افزود: به دلیل نفوذ عوام فریبانه این‌گونه افراد در شبکه‌های پیام‌رسان، خانواده و فرزندان ما در خطر اغفال و آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند. در سفرهای هوایی یا زمینی چند روزه به خارج از کشور، ناموس و کیان مردم هدف قرار می‌گیرد و هدف تنها سودگرایی است. این تورها از پس کرایه مکان و رزرو هتل، حقوق پرسنل و حتی هزینه حمل و نقل به خوبی برنمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه ادارات، کلوپ‌های ورزشی و دفاتر پیشخوان دولت همگی مجری فروش تور شده‌اند، گفت: ای کاش امروز مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و مساجد حضور داشتند و این حرف را می شنیدند. بسته‌های فرهنگی در تورهای مسافرتی کشف کرده‌ایم که شامل انجیل و تبلیغ علیه دین است. ما در شاخ جیبوتی و آفریقا به تبلیغ اسلام می‌پردازیم، درحالی که جوانان ما در این تورها در معرض آسیب قرار می‌گیرند.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در پایان یادآور شد: متاسفانه در تورهای خارجی ما فعل حرام انجام می‌شود و همسر یک آقایی با دوست پسرش به سفر خارجی رفته و اتاق هم می‌گیرد. چون هیچ مدیری وجود ندارد و این تورهای غیرمجاز به دنبال جذب مخاطب هستند. امروز دادستان عمومی و انقلاب قزوین، استعمال قلیان در سفره‌خانه ها را ممنوع اعلام کرده است، اما در این تورها به راحتی قلیان استعمال می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com