یک مارک مد و لباس استرالیایی همچنان حمایت خود را از جامعه دگرباشان جنسی ادامه داده و از اولین سفیر رنگین کمانی خود پرده برداری کرده است.

MOGA در سال گذشته نخستین روسری رنگین کمانی جهان را برای حمایت از جنبش برابری ازدواج در استرالیا ارائه کرد.

MOGA به عنوان یک برچسب مسلمان با علاقمندان زیاد، مطمئن نبود که ارائه روسری های رنگین کمانی با چه واکنشی از علاقمندان این مارک مد روبرو خواهد شد.

اما انتشار روسری تبدیل به یک موفقیت بزرگ شد به طوری که تنها در شش روز همه آنها به فروش رسیدند. به همین دلیل، MOGA به حمایت خود از جامعه رنگین کمانی ادامه داده و زین میچلان، خواننده ی همجنسگرا را به عنوان سفیر رنگین کمانی خود منصوب کرده است.

خواننده و ترانه سرا ۲۳ ساله استرالیایی در «The Voice Australia» برجسته شد.  او اگر چه که نتوانست در رقابت های The Voice به مرحله نهایی برسد، تبدیل به اسطوره ایی در جامعه رنگین کمانی ها شد.

میچلین به خبرگزاری گی ستاره گفت که میخواهد با MOGA کار کند تا بتواند «نور را درخشش دهد» چون MOGA دربرگیری دگرباشان جنسی در صنعت مد را با شور و شوق هدف خود قرار داده است.

او گفت: “هدف من در زندگی این است که لبخند بر روی چهره های بسیاری بیاورم. این نشان می دهد که زندگی، هر چند ممکن است همیشه در حال تغییر و وحشی به نظر برسد، زمانی که همه در بر گرفته میشوند، زیبا تر است.بنابراین با نام تجاری باور نکردنی مثل MOGA همکاری می کنم تا گام دیگری برای رسیدن به هدفش بردارم.

میچلین بسیار متاثر ازتوانمندی بوده و به خوبی اولین تجربه خود از شرکت در رژه غرور دگرباشان را به یاد می آورد.

او گفت: «من با جامعه رنگین کمای محلی ام رژه رفتم و برای اولین بار در زندگی ام  احساس کردم که به عنوان یک فرد و به عنوان یک جامعه جشن گرفته شدم. این لحظه، لحظه ای در زندگی و حرفه من بود که به اهمیت سخن گفتن از حقیقت هویت خود و صدای کسانی که ممکن است از ابراز خود واقعی شان هراسان باشند بودن، پی بردم. ”

اولین قطعه این خواننده جشن عشق و پذیرش نام دارد که به خوبی با پروژه MOGA هماهنگ است.

سخنگوی MOGA گفت: “میچلن به جنبش رو به رشد ما از سفیران جوان ملحق می شود تا پیام ما از عشق جهانی و پذیرش همه افراد بدون در نظر گرفتن رنگ پوست، نژاد، گرایش جنسی و هویت  را گسترش دهد.”

MOGA همچنین با انتشار گوشواره های رنگین کمانی به همراه روسری های مجلل رنگین کمانی، خود را برای جشن ماه غرور دگرباشان جنسی، آماده میکند.

سود حاصل از فروش روسری ها، برای آموزش دختران جوان در اختیار بنیاد CARE خواهد رفت.

ما همه جا هستیم, آزاد و برابر:

فیس بوک ما:
https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:
http://dharmamartia.org
صفحه خبر وب سایت: 
http: / /news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما: 
dharma_martia
توییتر ما:
@DharmaMartia
کانال تلگرام ما:
https://telegram.me/DharmaMartia
همکاران ما: 
رسانه همیاری:
http://media.hamyaari.ca
سایت خودنویس:
www.Khodnevis.co
فضای اختصاصی دارما و در مارتیا تریبون زمانه: 
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
www.planettransgende

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/muslim-fashion-label-reveals-its-first-pride-ambassador/#gs.RE6vhpo

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com