جای تاسف دارد برای این فضای مجازی که پرادعاترین رسانه ها در حمایت آزادی بیان، خود جزء سرکوب کننده ترین ها در آزادی بیان هستند! حذف نظرات farsizaban و غیر فعال کردن اکانت او، بار دیگر اثبات کرد مسئولان رسانه های فارسی زبان خارج نشین، تا چه حد در ادعاهای خود مبنی بر آزادی بیان، کذاب هستند.

https://www.balatarin.com/permlink/2018/5/20/4833665

سیستم نظرامتیازی دهی رسانه تعاملی و شبه شبکه اجتماعی بالاترین تبدیل به ابزار سرکوب آزادی بیان شده است!
البته اینکه کسانی مخالف یک نظر هستند رای منفی بدهند، به خودی خود امری نکوهیده نیست، ابراز مخالف یا موافق یک نظر، از حقوق بدیهی هر انسانی است. اما این ابزار تبدیل به حذف یک نظر سیاسی و یا انتقادی شود-ولو فقط و فقط یک نفر موافق باشد- دلیل بر حذف نیست. آزادی بیان حق یکایک افراد بشریت است.

حذف نظرات سیاسی و انتقادی ، مصداق بارز سانسور و نقض آزادی بیان است.

کسانی مدعی مخالف یا براندازی نظام استبداد مذهبی ضد حقوق بشر، ظالم، فاسد، تبعیض گر جمهوری اسلامی ایران هستند و همیشه از دلایل مخالفتشان با این نظام را، نقض آزادی بیان اعلام کرده اند، و آزادی بیان را یکی از موارد بدیهی حقوق بشر می دادند، اما ادعاهای حمایت آنها از آزادی بیان گوش فلک کر کرده است، هنوز به قدرت نرسیده اند، دارند آزای بیان سرکوب می کند! آیا این نشانه دروغگویی و فریب کار بودن آنها نیست؟ آیا این مشخصی نیست تا مردم ایران و بقیه مردمان جهان، اعتماد نکنند بدان ها؟
توجیهات سطحی این مسئولان بالاترین، تنها مایه آبروریزی است. شک نکنید قربانیان سرکوب های شما در جاهای دیگر این کارهای ضد حقوق بشر شما را افشا کرده و رسوایتان خواهند کرد.

هر یک از این قدامات شما علیه خودتان استفاده خواهد شد. تردید به خود راه ندهید هر گونه سرکوب آزادی بیان چه از راه حذف و چه اهانت و هتک حرمت و کرامت انسانی منتقدان بویژه منتقدان مستقل سیاسی (این ها مصادیق تروریسم رسانه ای است)، و سند محکمی در عدم صلاحیت شما در احراز مسئولیت است،. بازنده اصلی این عرصه شما مدعیان خواهید بود. کسانی که حتی تحمل چند کامنت مخالف یا منتقد خود را ندارند، چگونه می توانند در نقش فعال حقوق بشری و یا در آینده حائز صلاحیت گرفتن مقام و مسئولیت پسا ج.ا خواهند بود؟!

این آقایان و خانم های مشغغول در رسانه های فارسی زبان مثل رادیو زمانه، رادیو فردا، کیهان لندن، بالاترین… چگونه روی شان می شود از حقوق بشر از جمله “آزادی بیان” سخن بگویند در حالی خود از بزرگترین ناقضان این حقوق هستند؟!
براستی که این مقاله، شرح مختصری از وضعیت تراژیک ایران و مردمانش است:
ایران، در وضعیت آچمز (بخش ۱)
https://www.balatarin.com/permlink/2018/5/22/4835399

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com