سومین «نمایشگاه کتاب تهران، بدون سانسور» که اوایل ماه مه در لندن شروع شد، در هلند به پایان می‌رسد. قرار است این نمایشگاه درهای خود را به مدت سه روز به روی فارسی‌زبانان مقیم هلند باز کند. در تاریخ ۲۵ مه، روز جمعه در لاهه، ۲۶، روز شنبه در شهر آمستردم و در تاریخ ۲۷، روز یکشنبه، در شهر روتردام. تور یک ماهه این نمایشگاه به بسیاری از شهرهای اروپایی رفت و قرار است که به همین شیوه به فعالیت خود در سال‌های آینده نیز ادامه دهد.

در سایت رسمی این نمایشگاه می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره برنامه‌های ویژه این سه روز نمایشگاه پیدا کنید.

محل برگزاری این برنامه‌ها:

Саввумин намоишгоҳи китоби бидуни сонсур, ки аввали моҳи Май дар Дритониё, дар шаҳри Ландан шурӯъ шуд, дар Ҳулланд ба поён мерасад. Қарор аст ин намоишгоҳ дарҳои худро ба муддати се рӯз ба рӯи форсизабонони муқими Ҳулланд боз кунад. Дар торихи ۲۵, рӯзи ҷумъа дар Лоҳа, ۲۶, рӯзи шанба, дар шаҳри Амстердам ва рӯзи якшанба, дар шаҳри Рутердам. Тури якмоҳаи ин намоишгоҳ дар бисёре аз шаҳрҳои Урупо рафт ва қарор аст солона ба ҳамин шева ба фаъолияти худ идома диҳад. Мушахассоти бештарро дар сойти расмии ин намоишгоҳ метавонед, пайдо кунед.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com