در حال برنامه ریزی و تهیه و تدارک برای جشن امسال غرور دگرباشان در استکهلم که با جشن غروردگرباشان اروپا همزمان در استکهلم و گوتنبرگ برگزار خواهد شد هستیم.

رویدادهای امسال دارما و مارتیا با محوریت عشق، برگزار خواهند شد. لذا، از همه دگرباشان جنسی پارسی زبان که تمایل دارند نقشی در حضور پر رنگ پارسی زبانان در این رویداد داشته باشند، دعوت میکنیم با ارسال:

– پیام های عاشقانه
– عکس، ویدئو، شعر، ترانه
– روایات رنگین کمانی از آشکارسازی، عشق اول و‌چالش های زندگی به عنوان یک دگرباش، پناهجویی،مهاجرت، تطبیق جنسیت، اشتغال و ازدواج

با ما همراه باشند.

شما میتوانید با ابراز آمادگی، حتی از راه دور، به عنوان سخنران در میزگردهای ما شرکت کنید و شرایط زیست دگرباشان پارسی زبان را، در کنار دیگر سخنرانان مطرح کنید.

همچنین از جامعه هنرمندان، سینماگران، اهل رسانه، و هر کسی که به هر شکلی مایل به کمک به هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد هستند دعوت میکنیم، با اعلام آمادگی، مراتب و نحوه امکان همکاری خود را برای ما به آدرس:

info@dharmamartia.org
بفرستند.

آغوش ما، برای ایده های شما باز است.

پس این گوی و این میدان.
#DM_Pride_2018

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com