حالا همان طرح که از زنان شوروی قهرمانا ن جنگی ساخت در حکومت فقها ، تبدیل به عملیاتی می شود که از زنان طرفدار خود می خواهد که با پوشیدن لباس و داشتن ظاهری که خود این اقایان به انان ” بد حجاب ” می گویند ، تابلو ” رییسی بیا ” در دست بگیرند

در پی افشا گری ” عبدالله ناصری ” در باره طرح وزارت اطلاعات و دستگاههای امنیتی برای استفاده از زنان برای بدام انداختن سیاستمداران مخالف و منتقد و احتمالا تهیه تصویر و سند از آنان برای به همکاری کشاندن انان و یا گرو کشی از انا ن ، روزنامه ها و سایتهای ” اصولگرا ” اعتراض کردند که چرا به ” خانواده شهدا توهین شده ، هر چند که هیچکدام ادعای ” ناصری ” را در مورد وجود داشتن  چنین زنانی و چنین طرحی  را انکار نکردند ، و ” الله کرم ” از رهبران خود سر چماقدار از خانمی که با چند تن از سران ج.ا . رابطه داشته  تحت عنوان  مخفف ” آ. چ” سخن به میان آورد که بنظر می رسد چون نمی خواسته اسم رمز ” پرستو ” را بکار ببرد از آن خانم مرتبط احتمالا ” جنسی ” تحت عنوان ” جاسوس ” یاد کرده است . پس چنین موضوعی واقعیت دارد .و جالب است که  ” پرستو” های فقاهتی فقط به آشیانه ” اصلاح طلبان ” فرستاده شده و در قفس آنان اسیر می شوند . اکنون می توان حضور زنان در تجمعات انتخاباتی اصولگرایان  با ارایش و ظاهری که اساسا به هواداران رییسی و احمدی نژاد هیچ شباهتی نداشت را فهمید ، اینان نیز همان پرستوهای ” خامنه ای ” بوده اند. 
اما ببینیم طرح و سابقه استفاده از زنان برای مبارزه با دشمن در کدام فرهنگ و کشور وجود داشته و اصولگرایان بی اصول ما از کجا  طرح ونقشه پلید ” پرستو” به ذهنشان رسیده است و یا کدام طرح و نقشه از کشوری دیگر را گرفته و انرا به این شکل مفتضح تبدیل کرده اند . در۸ اکتبر ۱۹۴۱ ، و در بحبوحه  جنگ جهانی دوم  فرماندهان ارتش ” اتحاد جماهیر شوروی ” که با کمبود شدید ” خلبان جنگنده شکاری ” روبرو بودند ، فرمانی مبنی بر تربیت افسران زن ارتش بعنوان ” خلبان ” صادر کرده به اجرا نهاده و این زنان در اجرای ماموریتهای خود موفق هم بوده و نام آن طرح هم “گردان های شبانه تامان ” نهادند ، این زنان در اجرای ماموریتهای خود ۲۳۰۰۰ عملیات پروازی انجام داده و ۳۰۰۰ تن بمب را بر سر ارتش المان ریختند وهر کدام از این زنان تا پایان جنگ ، حدود ۱۰۰۰ بار در عملیاتهای جنگی شرکت داشتند .  در سال ۲۰۱۲ /۱۳۹۰از آن عملیات و گردان زنان خلبان نیز  سریالی ساخته شد که با نام ” پرستوهای شبانه ” در تلویزیون سراسری روسیه به نمایش در آمد که چند صحنه از آن را می بینید .

حالا همان طرح که از زنان شوروی قهرمانا ن جنگی ساخت در حکومت فقها ، تبدیل به عملیاتی می شود که از زنان طرفدار خود می خواهد که با پوشیدن لباس و داشتن ظاهری که خود این اقایان به انان ” بد حجاب ” می گویند ، تابلو ” رییسی بیا ” در دست بگیرند و به نفع ” احمدی نژاد ” شعار بدهند و فریا بر آورند که گویا آن زن ، حزب اللهی ، مامور وزارت اطلاعات و همسر شهید نیست و یک زن متجدد است که در عین حال ” شعار من انقلابی هستم ”  خامنه ای را تکرار می کند .  از آنها می خواهند که برای به دام انداختن سیاستمدارن منتقد و مخالف آنا ن را به دام بیندازند و این اوج رذالت کسانی اخلاقی کسانی است  که می گویند برای نجات زنان از اسارت و بهره کشی مدرن بپا خواسته اند  نام بی مسمای ” اصولگرا ” را برای خود بر گزیده اند .

به این می گویند رذالت فقاهتی ورنگ کردن گنجشک و به جای ” بلبل ” فروختن و همه اینها نیز برای گول زدن مردم و افکار عمومی و رسانه های بین المللی است  که گویا این نظام در میان همه اقشار وآحاد مردم طرفدار دارد .

به این می گویند رذالت فقاهتی ورنگ کردن گنجشک و به جای ” بلبل ” فروختن و همه اینها نیز برای گول زدن مردم و افکار عمومی و رسانه های بین المللی است  که گویا این نظام در میان همه اقشار وآحاد مردم طرفدار دارد . جمهوری اسلامی نخواهد توانست  هیچ امکاناتی  در اختیار زنان حتی حزب اللهی ترین انها بگذارد تا آنان بتوانند ، جایگاه در خورد خود در جامعه را بیابند . ” فقیه “بی بصیرت ” خامنه ای ” از جاذبه های جنسی زنان سوء استفاده کرده است ، و خود ادعا می کند که این تمدن غرب است که زنان را به برده های جنسی تبدیل کرده و این ننگی است که ج.ا. هیچگاه نخواهد توانست  آنرا از چهره خود بزداید .

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com