شو تلوزیونی راشل مادو ماه مارس را با عنوان شو تلوزیونی با بالاترین امتیاز و  میانگین مخاطبان ۳.۰۵۸ میلیون بیننده، با عملکردی به عنوان بهترین برنامه در بین شوهای تلوزیونی ساعت ۹ بعد از ظهر، در میان شبکه های تلوزیونی کابلی به پایان رساند. –  Hannity FNC دومین و با ۳۰۰۰ میلیون تماشاگر بود. مادو همچنین با بینندگانی در میانگین سنی ۲۵ – ۵۴ سال که از نظر رده بندی جمعیت شناسی که توسط تبلیغ کنندگان ارزیابی میشود، ماه مارس را با میانگین مخاطبان ۶۷۱،۰۰۰ در مقایسه با ۶۱۶،۰۰۰ مخاطب  Hannity FNC، از آن خود کرد. سی ان ان، با ۳۸۲،۰۰۰ بیننده در رده سنی ۲۵-۵۴  به عنوان سومین کانال تلوزیونی محبوب در این ساعت رده بندی شد.

MSNBC با افزایش قابل توجهی در رتبه بندی ها توانسته است که سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ را به عنوان تنها شبکه خبری کابلی که در مقایسه با چهار ماه اول سال ۲۰۱۷ رشد داشته است، به پایان برساند. در حالی که هر دو شبکه فاکس نیوز و سی ان ان دچار کاهش ددر رده بندی شده اند، ،رتبه بندی MSNBC به میزان ۳۰ درصد افزایش یافته است، .

در ماه مارس برنامه های MSNBC در اول روز، نیم روز و کل روز رکورد شکسته است. خط تولید این شبکه  با جذب به طور متوسط ​​بین ۲.۳۹۸ میلیون تماشاگر، عنوان شبکه شماره ۲ در بین تمام تلویزیون های کابلی را از آن خود کرد. در حالی که Fox News همچنان به عنوان شبکه پرطرفدار در اخبار کابلی ادامه کار می دهد،  MSNBC رشدی ۸ درصدی از سال ۲۰۱۷ داشته است، در حالی که فاکس با ۱۸ درصد و CNN،  با شانزده درصد رشد منفی روبرو بوده اند.

نتایج رتبه بندی مارس نشان می دهد وضعیت بی نظیر فاکس نیوز به عنوان نیروی غالب در اخبار کابل ممکن است با یکی از قوی ترین چالش های سال روبرو شود.

بیوگرافی راشل مادو:

راشل مادو، روزنامه نگار با گرایش سیاسی لیبرال، میزبان شو تلویزیونی “راشل مادو” در شبکه MSNBC  و همچنین یک نمایش رادیویی در آمریکا با همین نام شناخته شده است.

راشل مادو در تاریخ ۱ آوریل ۱۹۷۳ در کاسترو، کالیفرنیا متولد شد. در سال ۲۰۰۵، هواپیمایی آمریکا برنامه رادیویی “راشل مادو” را به میزبانی وی آغاز کرد. در ماه ژانویه ۲۰۰۸، مادو قرارداد اختصاصی با MSNBC به عنوان تحلیلگر سیاسی ایستگاه رادیویی امضا کرد. در همان ماه سپتامبر، با راه اندازی شو تلوزیونی تلویزیونی خود، به نام “راشل مادو”، آنرا تبدیل به یکی از موفق ترین شوهای تلویزیونی MSNBC تا به امروز کرد.

راشل مادو، روزنامه نگار سیاسی و میزبان تلویزیون / رادیو در تاریخ ۱ آوریل ۱۹۷۳ در کاسترو دره کالیفرنیا از پدری وکیل، رابرت و مادری که مدیر مدرسه الین بود، متولد شد. مادو در سن نوجوانی به روزنامه نگاری علاقمند شد. او زمانی که تنها هفت سال داشت، خواندن روزنامه را شروع کرد. روزنامه خوانی های دقیق وی، با سوال و جواب های جزیی در رابطه با آنچه خوانده بود، همراه بود.

مادو به عنوان یک نوجوان، در تیم های شنا، والیبال و بسکتبال  دبیرستان کاسترو به رقابت میپرداخت، تا اینکه آسیب دیدگی در ناحیه شانه وی را مجبور به ترک ورزش کرد.مادو وقت آزاد فراهم شده از ترک ورزش را صرف کمک های داوطلبانه در کلینیک محلی ایدز کرد. در این روزها بود که پدر و مادر محافظه کار مادو متوجه شدند که او یک همجنسگرا است. مادو به دلیل ترس از بر ملا شدن هویت جنسی اش و اعتراض والدینش تصمیم گرفته بود که کار داوطلبانه اش در کلینیک محلی ایدز را با پدر و مادرش مطرح نکند.

در سال ۱۹۹۴، مددو مدرک کارشناسی در رشته علوم سیاسی را از دانشگاه استنفورد دریافت کرد. پس از فارغ التحصیلی، او به سانفرانسیسکو نقل مکان کرد و به عنوان یک فعال در سازمان AIDS ایدزمشغول به کار شد. فعالیت های مادو در این زمینه موجب اختصاص یک بورس تحصیلی به وی شد و او را تبدیل به اولین زن آشکارا همجنسگرای ساکن آمریکا که این جایزه را دریافت میکند، کرد. مادو با استفاده از این بورس تحصیلی موفق به کسب مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه آکسفورد گردید.

 

مادو هنگامی که او یک دانشجوی تازه وارد ۱۷ ساله در استنفورد بود به عنوان یک همجنسگرا آشکارسازی کرد. او با همسر هنرمندش، سوزان میکولا در زمانی که مشغول کار و اتمام پایان نامه اش در ماساچوست بود آشنا شد. در سال ۱۹۹۹ این زوج به یک مزرعه قدیمی در روستای ماساچوست نقل مکان کردند. در سال های اخیر، مددو زمان خود را بین خانه هایش در نیویورک و ماساچوست، جایی که وی همچنان با دوست دخترش سوزان، زندگی می کندمیگذراند.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
www.Khodnevis.co
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

 منبع:

https://www.forbes.com/sites/markjoyella/2018/04/04/rachel-maddow-beats-sean-hannity-takes-title-as-most-watched-cable-news-host/#403d196a5eea

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com