جشن های غرور دگرباشان سوئدی همواره به خاطر تمرکز سیاسی آنها مشهور بوده است. فعالیت ها و تلاش برای برابری در این کشور بسیار مهم است. اما مهمتر از این، سوئد جشن غرور دگرباشان را فرصتی برای داشتن اوقاتی خوش برای همه در نظر میگیرد.

در سال جاری شاهد برگزاری مادر همه جشن های غرور دگرباشان که EuroPride است در سوئد خواهیم بود. این اولین بار است که دو شهر سوئد، استکهلم و گوتنبرگ، افتخار میزبانی این جشن را دارند.

این رویداد در استکهلم که در تاریخ ۲۷ جولای برگزار خواهد شد، شامل ۴۰۰ سمینار، دو نمایشگاه غرور و سه هفته فعالیت و جشن خواهد بود. پس از پایان جشن ها در استکهلم در ۵ آگوست، گوتنبرگ از ۱۴ آگوست این جشن را ادامه میدهد و نهایتا همه چیز در تاریخ ۱۹ آگوست به پایان خواهد رسید. مسابقه رسمی EuroPride توسط WestPride در شهرگوتنبورگ در تاریخ ۱۸ آگوست برگزار خواهد شد.

همه ما می دانیم که سوئد کشوری پیشرو در زمینه حقوق دگرباشان جنسی بوده و محلی جالب برای دیدار با مد، غذای متنوغ و دسترسی آسان به شگفتی های طبیعی است، اما در اینجا پنج دلیل وجود دارد که ما فکر می کنیم سوئد بهترین میزبان برای جشن غرور دگرباشان اروپاست.

۱ مسابقه آواز یوروویژن:

سوئد می داند که چگونه یک جشن بزرگ را برگزار کند. یوروویژن ۲۰۱۶ در استکهلم، با میزبانی ستاره های سوئدی مثل منز زلمرلو و پترا مد، یکی از این نمونه هاست.

۲ جشنواره های موسیقی:

سوئد خانه ای از بهترین جشنواره های موسیقی جهان مانند Way Out West و Summerburst در Gothenburg است. همچنین، این واقعیت که موسیقی های گوش نواز بسیاری از سوئد منتشر میشود، به ویژه برخی از بهترین موسیقی های  یوروویژن  توسط این کشور اجرا شده است. Europride 2018  که آهنگ رسمی آلکازار  اجرا کرده است، یک جشن بزرگ خواهد بود.

۳ جرم زدایی همجنسگرایی از ۷۵ سال پیش:

در سال ۲۰۱۹، این کشور ۷۵ سال رفع حبس تعزیری همجنسگرایان (از سال ۱۹۴۴) و ۱۰ سال در برابری ازدواج را جشن می گیرد. این نشان می دهد که سوئد در مورد حقوق دگرباشان جنسی کشوری پیش روست. بنابراین شهرهای آن میزبان شایسته ایی برای جشن غرور دگرباشان اروپا هستند.

۴ هتل های همجنسگرا پذیر:

استکهلم و گوتنبرگ دارای مکان های واقعا شگفت انگیز برای اقامت هستند. وقتی از طراحی داخلی سخن به میان می آید سخت است که سوئد را شکست بدهیم ،چیزی که در هتل های اصلی هر شهر دیده میشود. و هنگام برگزاری جشن غرور دگرباشان، اقامت گاه ها و هتل های سوئد همه تلاش خود برای اینکه بخشی از جشن ها باشند را به کار میگیرند. پیشنهاد ما برای اقامت در استکهلم هتل Haymarket  (در یک فروشگاه قدیمی که در آن گرتا گاربو کار می کرد) و  در گوتنبرگ هتل Bellora (که با افتخار خود را به عنوان هتل همجنسگراپذیر تبلیغ میکند) میباشد.

 

 

 

۵ زیبایی مردم سوئد

تحقیقات اخیر match.com و یوتیوب نشان داد که سوئدی ها جذاب ترین افراد در اروپا هستند! البته این چشم ناظرین است که زیبا میبیند هر چند، نگاهی به ترکیب نهایی از کاندیداهای  مرد همجنسگرای سوئد سال ۲۰۱۷ برای اثبات این امر کافی است.

 

 

 

 

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
‏‎فیس بوک ما:
وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/5-reasons-why-sweden-is-the-perfect-europride-host/#gs.r7dtDtQ

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com