شرکت اپل در آخرین آگهی تبلیغاتی خود برای آی فون ایکس، رقص زوجی همجنسگرا در مراسم ازدواجشان را به تصویر کشیده است. این آگهی تبلیغاتی، عشق به هر شکل و فرمی را جشن میگیرد.

این ویدئو تبلیغاتی که رقص اول نامیده شده است در بازار استرالیا، جایی که حق ازدواج برابر در ماه دسامبر گذشته به رسمیت شناخته شد، منتشر شده است. به گزارش سی نت، ویدئو های استفاده شده در این آگهی تبلیغاتی، همگی توسط آیفون ایکس و از مراسم ازدواج همجنسگرایان این کشور، ضبط شده اند.

جنسیت خنثی: محوریت این آگهی تبلیغاتی

این آگهی تبلیغاتی، ادامه خط مشی شرکت اپل، در شمول دگرباشان جنسی و پس از انتشار شمایل هایی با جنسیت خنثی در آی او اس در ماه اکتبر سال گذشته، منتشر شده است.

این غول فناوری، از انتشار هزاران شمایل جدید در آی او اس نسخه ۱۱.۱ اش خبر داده است. این شمایل های جدید، شامل کارکترهای جنسیت خنثی، گزینه های مختلف برای لباس، حیوانات و موجودات تخیلی هستند.

این نسخه به روز رسانی شده همچنین، شامل شمایل هایی برای روز جهانی شمایل هاست. این شمایل ها شامل زنانی با حجاب، مردانی با محاسن، زنی که در حال شیر دادن کودکش بوده و کارکتر زومبی است.

شمایل ژست عشق، پس از شمول شمایل عاشقت هستم به زبان اشاره، در این نسخه به روز رسانی شده اضافه شده است.

سال گذشته، روسیه شرکت اپل را برای شمول محتوا و شمایل های همجنسخواهانه در نسخه به روز رسانی شده اش، به پرداخت جریمه تهدید کرد.

این شرکت چند میلیارد دلاری واقع در کالیفرنیا آمریکا، نه تنها با نو آوری های عملی اش در عرصه فن آوری پیش رو است بلکه برای ترویج برابری در جوامع انسانی تلاش میکند.

این شرکت پیشتر و در سال ۲۰۱۶، یک زوج همجنسگرا را در تبلیغ آی فون ۷ به تصویر کشیده بود.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
www.Khodnevis.org
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/apple-iphone-celebrate-marriage-equality/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com