لذت جنسی زنان چیست؟ برای لذت‌بردن و لذت‌بخشیدن در رابطه‌ای که حداقل یک‌طرفش خودش را زن می‌داند چه باید کرد و چه کارهایی را بهتر است که نه ؟ وقت پریود یعنی که سکس تعطیل؟ لذت جنسی زنان تراجنسی و بیناجنسی چگونه است؟ آن‌هایی که خود را کوییر می‌دانند چطور؟

پرسش‌ها زیاد هستند و نقطه‌های مبهم هم کم نیستند. دلیلش هم این است که ما آدم‌ها پیچیده و مبهم هستیم و از سویی هم سکس و هرچه به سکس ربط پیدا کند، حرف مگو به حساب می‌آید.

برای همین، ژوپی‌آ دست‌‌به‌کار تهیه‌ی پرونده‌ای با نام «لذت جنسی زنان» شده است تا چندتایی از این سوال‌ها را جواب بدهد. برای پاسخ به سوال‌هایی که در کتابچه‌های این پرونده مطرح کرده‌ایم، به سراغ اهل کار رفتیم و خواستیم تا ما را نسبت به این مقوله روشن کنند.

این کتابچه‌ها که اولین قدم در شکستن سد تابو در پرداختن به موضوع لذت برای زنان در زبان فارسی است را بخوانید و در بین آشنایان خود به اشتراک بگذارید:

لذت جنسی زنانه - نویسنده: فریبا فخیم

لذت جنسی زنانه – نویسنده: فریبا فخیم

لذت جنسی به مثابه‌ی حق انسانی - مصاحبه‌ی حقوقی با سروناز دارابی

لذت جنسی به مثابه‌ی حق انسانی – مصاحبه‌ی حقوقی با سروناز دارابی

بنیا‌های زیست‌شناختی لذت جنسی زنان - نویسنده: فریبا فخیم

بنیا‌های زیست‌شناختی لذت جنسی زنان – نویسنده: فریبا فخیم

لذت جنسی زنان تراجنسیتی - نویسنده: احمد رحیمی

لذت جنسی زنان تراجنسیتی – نویسنده: احمد رحیمی

چرخه‌ی انگیختگی زنان در گفتگو با آویشن

چرخه‌ی انگیختگی زنان در گفتگو با آویشن

میل جنسی زنان در دوران پریود - نویسنده: مریم جلالی

میل جنسی زنان در دوران پریود – نویسنده: مریم جلالی

آموزش جنسی برای نوجوانان: لذت از نوع کوییر

لوگوی کارگاه خبر ژوپی‌آ

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com