على پورسیدى کارشناس امور حقوقى ناحیه ۴ که بدلیل اعتراض به مدیریت آموزش و پرورش و افشاى استخدام نیروى حق التدریس از قوم خاص علیه او در دادگاه شکایت شد.

شاکى محمد تقى زاده مدیر کل آموزش و پرورش مى باشد که بدلیل تبانى بین دادگاه و مدیریت آموزش و پرورش على پورسیدى براى چندین بار در دادگاه احضار و محاکمه شد و در نهایت پست وى را تدریس درکلاس تغییر یافت.
در پی تشدید اعتراضات به استخدام های حق التدریسی، آقای پورسیدی از پست کارشناس حقوقى به کلاس درس فرستاده شد.
پورسیدی ماه گذشته سومین شکایت تقی زاده را دریافت کرد و ۲۰ اسفند ماه سال جارى نیز در شعبه ۱۹ بازپرسى دادسراى عمومى و انقلاب جهت دفاع از اتهامات انتسابى در دادگاه حاضر مى شود.
بنا به خبرگزارى هاى محلى، نماینده مردم اهواز: تغییر در مدیریت آموزش وپروش در اهواز را ضرورى دانست.
علی ساری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص تذکر خود به وزیر آموزش و پرورش در صحن مجلس شورای اسلامی اینگونه توضیح داده بود:
متاسفانه آموزش و پرورش در اهواز در بسیاری از شاخصه‌های آموزشی نسبت به سایر مناطق عقب تر است.
مشخص نیست چه مسئولی برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش استان باید پاسخگو مردم و نمایندگان باشد.
این نماینده گفته که علت مشکلات، ضعف مدیریتی و نظارتی در آموزش و پرورش استان است.
در سال ۱۳۹۶ آموزش و پرورش در اهواز ۳۰۰۰ هزار نیروى حق التدریس غیر بومى را استخدام کرد. بیکارى و تبعیض در استخدام و استخدام غیربومیان جهت تغییر بافت جمعیتى یکى از چالش هایى که مردم عرب با آن مواجه هستند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com