ماف نیوز: یک بازداشتی در شهرستان بانه با تودیع وثیقه آزاد شد. اتهام مطروحه از سوی ارگانهای امنیتی علیه وی «تشویش اذهان عمومی» عنوان شده است.

به گزارش مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، عصر روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶، «عبدالسلام صالحی» از اهالی بانه پس از ۲۴ روز بازداشت با تودیع وثیقه آزاد شد.

«عبدالسلام صالحی»


وی روز دوشنبه ۹ بهمن توسط نیروهای امنیتی شهرستان بانه بازداشت شده بود.

او که جهت امرار معاش، در مناطق مرزی به کولبری می‌پردازد، طرحی جهت کمک دولت به کولبران آماده کرده بود. وی همچنین مسئولیت هماهنگی سفر اخیر محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور پیشین ایران به شهر بانه را نیز عهده‌دار بوده است. که گفته می‌شود بخشی از مصادیق اتهام مطروحه علیه وی را شامل می‌شود.

عبدالسلام صالحی تا هنگام اتمام مراحل بازجویی، از حق دسترسی به وکیل، ملاقات با خانواده و یا تماس با خارج از بازداشتگاههای امنیتی محروم بوده و تنها در تماسی تلفنی، توانسته بود بازداشت خود را به اطلاع خانواده‌اش برساند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com