تا هنوز هستند کسانی که در همین فیس بوک، هزار و یک بیماری و عقده فروخورده شان را با درست کردن یک صفحه سخیف برای یکی از شرکت کنندگان در آکادمی گوگوش آشکار می کنند ، ما برای ویرانی سرزمین و تاریخ و فرهنگمان نیاز چندانی به احمدی نژاد و خامنه ای نداریم. تا هنوز هستند کسانی که حریم خصوصی را نمی شناسند، که آرایش کردن یک انسان – چه مرد باشد چه زن – برای آنها محلی از فضولی باقی می گذارد، که آشفته می شوند با تماشای گوشواره در گوش یک مرد؛ و می روند صفحه “تجاوز گروهی به ….” را توی همین فس بوک باز می کنند ما نمی توانیم حالا حالاها خواب های خوش ببینیم درباره تغییر سرنوشت آن سرزمین و این مردم.

این صفحه  را ببینید؛ که بیش از دو هزار نفر آن را لایک زده اند. ببینید، داوری کنید و پیش از داوری بیندیشید به این دشواری وضعیت. تا نظر شما چه باشد؟

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com