شماری از زندانی سیاسی بند نسوان اوین در نامه ای نسبت به انتقال غیرقانونی گلرخ ایرایی و آتنا دائمی به زندان قرچک اعتراض و از وضعیت آنان ابراز نگرانی کرده اند.

متن نامه این زندانیان سیاسی که برای انتشار در اختیار تارنگار حقوق بشر در ایران قرار گرفته است، در پی می آید:

ما جمعی از زندانیان بند زنان اوین نگران وضعیت همنبدیان خود، خانمها گلرخ ابراهیمی ایرایی و آتنا دائمی هستیم .چنانچه مستحضر می باشید، در تاریخ ۹۶/۱۱/۴ خانمها گلرخ ابراهیمی ایرایی و اتنا دائمی را ابتدا به بهانه بازجویی در بند دو الف، از بند زنان خارج کردند و ساعاتی بعد ما مطلع شدیم ایشان را به زندان قرچک ورامین منتقل کرده اند.

زندان قرچک ورامین محل نگهداری زندانیان با جرائم عمومی میباشد در این زندان (زندان قرچک ورامین ) طبقه بندی و تفکیک جرائم رعایت نمیشود. این زندان در عمل فاقد استانداردهای لازم برای نگهداری زندانیان است. عدم وجود آب قابل شرب، وضعیت نامناسب بهداشت و عدم وجود سیستم تهویه هوای مناسب تنها گوشه کوچکی از مشکلات زندانیان در این زندان است.

مجددا قابل ذکر است که ما جمعی از زندانیان بند زنان زندان اوین که نگران وضعیت ایشان هستیم خواستار اقداماتی فوری و موثر می باشیم .

اسامی امضا کنندگان:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com